گوناگون

قرارگاه مبارزه با سرقت در دشتستان ایجاد شد

81220742 5794834

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان روز دوشنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: این قرارگاه با محوریت پلیس آگاهی و با مشارکت همه پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی دراین شهرستان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: دربدو امرنتایج مطلوبی درزمینه کشفیات و دستگیری سارقان حاصل شد که امیدواریم با تعامل و همکاری نزدیک شهروندان با پلیس شاهد پیشرفت های روزافزونی دراین زمینه باشیم.

انصاری همچنین از کشف 12 فقره انواع سرقت و دستگیری هشت سارق در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: به دنبال تشکیل این قرارگاه و تشدید مبارزه با انواع سرقت ها ماموران قرارگاه مبارزه با سرقت، پلیس آگاهی دشتستان موفق شدند پس از انجام تحقیقات گسترده درشهرستان هشت نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های تخصصی به عمل آمده به ارتکاب 12 فقره انواع سرقت اعم از سرقت موتورسیکلت، سرقت منزل اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به اهمیت حفظ قداست ماه مبارک رمضان گفت: با روزه خواران در ملاعام برابر ضوابط و مقررات برخورد می شود.

انصاری اضافه کرد: متصدیان همه مراکز پذیرایی درون شهری و بین راهی برای ارائه خدمات در طول روز باید مجوز لازم را داشته باشند و نسبت به استتار نمای خارجی مکان مورد نظر در حد متعارف اقدام کنند. ک/1

7213/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا