گوناگون

قلعه‌نويي اجازه‌ نمي‌دهد وارد حاشيه شويم

محمود فکري درخصوص حضورش در تمرينات تيم فوتبال استقلال عنوان کرد: تمرينات به صورت منظم برگزار مي‌شود و هر روز صبح و بعدازظهر کار خود را دنبال مي‌کنيم تا بازيکنان به آمادگي لازم براي حضور در ليگ برتر دست پيدا کنند، اميدواريم وضعيت چند ملي‌پوش هم در روزهاي آينده مشخص شود تا بستن قراردادشان در تمرين حاضر شوند و تيم به شکل بهتري کار خود را دنبال کند.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه کمتر از سه هفته به آغاز ليگ برتر باقي مانده است و آيا مشخص شدن وضعيت ملي‌پوشان دير نشده تاکيد کرد: به هر حال بازيکنان ملي‌پوش ما در سال گذشته هم در تيم حضور داشتند و مشکلي بابت هماهنگي با بازيکنان ندارند. با توجه به اينکه آنها در جام‌جهاني به ميدان رفته‌اند نياز به استراحت داشتند و قطعا با اتمام استراحت آنها موضوع قراردادشان حل خواهد شد.

مربي تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه نفرات جذب شده تا چه اندازه خواسته‌هاي کادرفني را برآورده کرده‌اند تاکيد کرد: به هر حال سعي مي‌شود نفراتي جذب شوند که به سود تيم باشند اگر با بازيکنان ملي‌پوش هم به توافق برسيم به تمرينات اضافه مي‌شوند وگرنه با نظر قلعه‌نويي نفراتي جايگزين خواهد شد.

فکري در خصوص اختلاف نظرهايي که اخيرا بين سيدمهدي رحمتي و امير قلعه‌نويي به وجود آمده گفت: من مصاحبه‌ها را نخواندم اما فکر مي‌کنم بايد احترام‌ها حفظ شود. غير از اين مسئله بهتر است که واقعيت‌ها گفته شود تا اينکه بخواهيم حرف‌هايي را بزنيم که خودمان را تبرئه کرده باشيم. اميدوارم اين مسئله هرچه زودتر تمام شود و براي رحمتي هم در پيکان آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي در مورد احتمال حاشيه‌هاي پس از اين مصاحبه‌ها تاکيد کرد: فکر نمي‌کنم قلعه‌نويي اجازه بدهد که اين مسائل ادامه يابد. او در اين زمينه تجربه کافي را دارد و بيشتر از اين اجازه نمي‌دهد تيمش وارد حاشيه شود اميدوارم اين موضوع هرچه زودتر برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا