گوناگون

لام: الجزاير حريف نامطبوعي است

فيليپ لام الجزاير را حريفي نامطبوع در مرحله يک‌هشتم نهايي جام‌جهاني دانست. دو تيم امشب ساعت 20 و 30 دقيقه در برازيليا با يکديگر ديدار مي‌کنند.

به نقل از فارس، لام اعلام کرد که خودش را براي ديداري سخت با شاگردان وحيد هليلهودزيچ آماده مي‌کند و اظهار داشت: الجزاير زندگي را براي ما سخت خواهد کرد. اين تيم نمي‌خواهد گل بخورد و نمي‌خواهد تکل‌هايش ناموفق باشد، بنابراين به خطا روي خواهد آورد و ريسک نمي‌کند.

وي ادامه داد: الجزاير حريفي نامطبوع است اما ما بايد روي خودمان تمرکز کنيم. بايد عالي کار کنيم و بازي خودمان را به نمايش بگذاريم و اين يعني اينکه هجومي کار کنيم و توانايي‌هايمان را نشان دهيم.

کاپيتان تيم ملي فوتبال آلمان خاطرنشان کرد: در مرحله يک‌هشتم هستيم يا بايد صعود کنيم و يا به خانه برگرديم. روشن است که نمي‌خواهيم چنين مشکلاتي داشته باشيم و نمي‌خواهيم بازي به وقت‌هاي اضافه يا ضربات پنالتي کشيده شود.

وي اضافه کرد: مي‌خواهيم کار را در 90 دقيقه تمام کنيم اما مي‌دانيم که کار آساني نداريم. شايد مقابل کشور کوچکتري از لحاظ فوتبالي به ميدان مي‌رويم اما مي‌دانيم که آنها چه کارهايي مي‌توانند انجام دهند. ما اين را در سه بازي مرحله گروهي ديده‌ايم.

لام گفت: خودمان را براي رويارويي با اين حريف آماده کرده‌ايم و فيلم بازي‌هاي اين تيم را تحليل کرده‌ايم. مي‌دانيم که بايد انتظار چه چيزي را در اين مسابقه داشته باشيم؛ بايد مقابل تيمي به ميدان برويم که براي زندگي‌اش مي‌جنگد.

وي افزود: الجزاير تيمي است که مي‌خواهد نشان دهد شايستگي حضور در مرحله يک‌هشتم را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا