گوناگون

مزایای منطقه آزاد اروند در اختیار واحدهای صنعتی منطقه قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدعلی سیدابریشمی عصر امروز در حاشیه نشست صنعتگران آبادان و خرمشهر که در محل سالن غدیر فرمانداری آبادان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون این سومین سفر است که در استان خوزستان حضور پیدا می‌کنم.

وی بیان کرد: در این سفر تاکید زیادی داشتم که به شهرهای آبادان و خرمشهر بروم و از نزدیک در جریان روند فعالیتهای شهرکهای صنعتی این شهرها قرار بگیرم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مقرر شده است که با اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و همچنین اسماعیل زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند جلسه‌ای برگزار کنیم تا مشکلات این منطقه رفع شود.

سیدابریشمی ادامه داد: باید امکانات لازم را در اختیار واحدهای این منطقه قرار دهیم. سازمان منطقه آزاد اروند قرار است تمام مزایای خود را در اختیار شرکتهای صنعتی قرار دهد.

وی با اشاره به ناحیه صنعتی شهدای آبادان تاکید کرد: این ناحیه خارج از محدوده سازمان منطقه آزاد اروند است و اگر درخواست کنند که در محدوده قرار گیرند مصوبه محدوده این سازمان باید اصلاح شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت کارگروهی را برای آسیب شناسی شهرکهای صنعتی در اختیار دارد و اگر لازم باشد این کارگروه به شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز ضمن بازدید از شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر در جریان روند آخرین مشکلات این شهرکها قرار گرفت.

مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند در این بازدید و همچنین نشست حضور پیدا نکردند تا جایی که بسیاری از صنعتگران شهرهای آبادان و خرمشهر نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا