گوناگون

معاون فرماندار یزد برفرهنگ سازی جذب روستاییان به بیمه عشایر تاکیدکرد

81198451 5756162

گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد حاکی است، ˈمحمد یارمندˈ روز پنجشنبه در نشست بررسی روند ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: بیمه اجتماعی روستاییان نوعی بیمه دولتی است که از اعضای خانواده ها در هنگام بروز اتفاقات گوناگون مانند بیماری، حوادث، پیری، فوت و بیکاری که منجر به قطع یا کاهش معیشت آنها می شود، حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه روستاییان ساکن و غیر ساکن و عشایر با رسیدن به سن 18سالگی از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می شوند، افزود: متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به این کارگزاری ها بر پایه درآمدشان حق بیمه را پرداخت و بیمه می شوند.

این مسوول، با بیان اینکه بیش از 6 هزار خانوار در شهرستان یزد از خدمات این بیمه برخوردار خواهند شد، اظهار داشت: تاکنون یکهزار و 291 خانوار معادل 23 درصد با مراجعه به دفاتر کارگزاری در روستاها و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند.

یارمند، با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه جذب روستائیان به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خاطر نشان کرد: رسانه ها می توانند در این راستا نقش بسزایی داشته باشند.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد گفت: جذب روستاییان و عشایر به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نیازمند کمک و مشارکت همه دستگاه ها است. ک/1

7546/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا