گوناگون

نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در گنبدکاووس آغاز بکار کرد

81220038 5793585

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که عصر یکشنبه درمحل سالن انبار تعاون روستایی گنبدکاووس برپا شده است، اقلام و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت گنبدکاووس درحاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا، گفت: این نمایشگاه دارای 12 غرفه با مشارکت ادارات تعاون روستایی و جهادکشاورزی گنبدکاووس برپا شده است و تمامی اقلام مورد نیاز مردم درماه مبارک رمضان عرضه می شود.

ˈخلیل رجبلیˈ روغن، برنج، قند و شکر، حبوباب، گوشت قرمز و مرغ منجمد ، خرما، رب گوجه فرنگی، تخم مرغ، انواع لبنیات، و .. . را ازجمله اقلام عرضه شده دراین نمایشگاه اعلام کرد و افزود: درنمایشگاه طرح ضیافت صاحبان کارخانه های تولیدی منطقه محصولات خود را با قیمت در کارخانه به مردم عرضه می کنند.

وی گفت: نمایشگاه طرح ضیافت به مدت 10 روز و از ساعت 17 تا 22 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در آیین آغاز بکار نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان علاوه بر فرماندار ، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برخی مسوولان استانی و شهرستان حضور داشتند.

اداره­ کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان پیشتر اعلام کرده بود که به مناسبت ماه مبارک رمضان 4 نمایشگاه طرح ضیافت در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آباد و بندر ترکمن دایر خواهد شد.

شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا