گوناگون

نمایشگاه پشتیبانی دفاع مقدس در بافق برپا شد

81162654 5692991

سرهنگ پاسدار ˈ حسن بلندیان ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نمایشگاه در 20 غرفه، ماکتِ ماشین آلات و ادوات پشتیبانی جهبه و جنگ را به نمایش گذاشته است.

دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان بافق و 100شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد گفت : 10 غرفه از این نمایشگاه به شهرستان بافق اختصاص دارد و بقیه در اختیار سایر شهرستانهای استان یزد قرار دارد .

بلندیان تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف انتقال مفاهیم و فرهنگ از خود گذشتگی ، ایثار و پشتیبانی و تدارکات دوران دفاع مقدس به نسل جوان، در بافق دایر شده است .

وی با بیان اینکه شهرستان بافق نخستین پشتیبان و بیشترین تدارکات جبهه های حق علیه باطل استان یزد را به خود اختصاص داده است این افتخار را دارد تا در برگزاری یاداره شهدای این شهرستان و 100شهید تدارکات سپاه الغدیر استان یزد، برگ زرین دیگری برافتخارات خود بیفزاید .

بلندیان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که در جوار امامزاده عبدالله بن موسی بن الکاظم (ع) بافق برپا شده از امروز تا پایان روز 25 اردیبهشت، زمان برگزاری یادواره شهدا، برای بازدید عموم دایر است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه امام جمعه و فرماندار بافق، جمعی از مسوولان محلی، خانواده معظم شاهد و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.ک3

7543/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا