گوناگون

هلاکت ۱۴۲ تروریست تکفیری در تکریت

سخنگوی نیروهای مسلح عراق از کشته شدن ۱۴۲ تروریست داعش در عملیات پاکسازی ارتش عراق در شهر تکریت استان صلاح الدین ظی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری “الخبر”، قاسم عطا، سخنگوی نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که 142 تروریست عضو داعش در عملیات بازپس گیری ارتش عراق در شهر تکریت استان صلاح الدین از پای درآمدند.

سخنگوی نیروهای مسلح عراق در نشست خبری گفت: ارتش عراق 102 حمله هوایی را در تکریت طی 24 ساعت گذشته انجام داد که در پی آن 142 نفر کشته شدند.

وی در ادامه افزود: در پی حملات گسترده ارتش به مواضع تروریست های داعش در تکریت و پیشروی ارتش عراق در تکریت، 70 تروریست از سه محور از این شهر فرار کردند.

نیروهای ارتش عراق از پنجشنبه گذشته عملیات گسترده ای برای بازپس گیری شهر تکریت که از دو هفته گذشته تحت کنترل عناصر داعش قرار داشته است را آغاز کرده اند.

پایگاه السومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش داد که نیروهای ارتش موفق شدند بر بیشتر مناطق تکریت مسلط شوند.

در همین ارتباط، شبکه العراقیه نیز گزارش داد که ارتش عراق پس از پیشروی به سمت تکریت از چهار محور سامرا، الدور، پایگاه سبایکر و منطقه العلم، کنترل مناطق «مکیشیفه، الدور و البوعجیل” در شرق تکریت را در دست گرفت.

نیروهای امنیتی عراق روز گذشته نیز موفق شدند ساختمان استانداری صلاح‌الدین را به طور کامل از حضور داعشی‌ها پاکسازی کنند و نیروهای امنیتی خبر عراق در مرکز شهر تکریت مستقر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا