گوناگون

همکاری مسیح علی نژاد و شاهین نجفی در پروژه مشترک حیاء زدایی فیس بوکی !

 به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، پروژه حیاء زدایی و حمله ناجوانمردانه به فرهنگ نجیب پوشش مردان و زنان ایرانی ، که بخشی از آن از سوی مسیح علی نژاد در شبکه های اجتماعی معاند پیگیری می شود، در فاز جدید خود با حمایت رادیو ضدانقلابی فردا توسط یک مهره سوخته سازمان ناتوی فرهنگی غرب شکل جدیدتری به خود گرفته است.

شاهین نجفی خواننده مرتد فراری با حضور در برنامه پولتیک شب گذشته رادیو ضدانقلابی فردا در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.  وی که با بی شرمی در کنسرت اخیرش در تورنتو بهمراه اعضای تیم شان کاملا برهنه شده و به اجرای نمایش مبتذل شان پرداخته بود، به مانند راهکار ارائه شده در پروژه حیاء زدایی مسیح علی نژاد به سرعت توسط رادیو فردا پوششش خبری داده می شود و به عنوان یک هنرمند به مخاطبین اندک این رسانه معرفی می شود.

این درحالی است که رفتار هنجار شکن و بسیار نامناسب وی در اجرای برهنه کنسرت تورنتو در شبکه های اجتماعی معاند و بین طرفدرانش نیز بازتاب منفی داشته است آنقدر که برخی از مخاطبان اندکش در همان صفحه فیس بوکی اش از رفتار وی منزجر شده و گریزان شده اند.

2339493 648

اما این کنسرت در حقیقت مقدمه ای بود برای راه اندازی صفحه فیس بوکی مساله دار آزادی مردان ( بخوانید بی حیایی مردان ) به مدیریت شاهین نجفی که در راستای فعالیت های مشابه مسیح علی نژاد در فیس بوک به صورت هدفمند فعال شده است.
 
گفتنی است مسیح علی نژاد که همواره به حمایت از شاهین نجفی می پرداخت  در کنسرت قبل از تورنتوی این خواننده مرتد که در لندن برگزار شده بود بهمراه برخی از کارمندان شبکه بی بی سی حضور پیدا کرده و با رفتن بر روی سن وگرفتن میکروفن به تعریف و تمجید از ابتذال و هتاکی های شاهین نجفی پرداخته بود. این حضور و  تبلیغ وی ، تعریف و تمجید متقابل شاهین نجفی را  در پی داشت و مقدمه همکاری این دو در دو فاز جنسیتی مختلف در پروژه خبیثانه جدیدشان شده است .

پروژه مشترکی که گرچه تمام توان رسانه ای سازمان ناتوی فرهنگی غرب را در اختیار گرفته اما به دلیل تقابل اساسی و مبنایی با فرهنگ نجیب ایرانی اسلامی مردم کشورمان به بن بست و سکون خود رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا