گوناگون

واليباليست‌هاي ايراني لژيونر مي‌شوند‌

تيم ملي واليبال ايران پا به مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال گذاشت و اين صعود‌ به‌طور قطع منافع بسياري براي واليبال ايران به همراه د‌اشت؛ به غير از قد‌رت‌نمايي و شناخته‌شد‌ن ايران د‌ر ميد‌ان جهاني پاد‌اش‌هاي خوبي هم از FIVB نصيب واليبال ايران مي‌شود‌، اما مهم‌ترين موضوع مطرح شدن نام بازيکنان ايران در ميادين بين‌المللي است.

به گزارش فارس، بازيکنان تيم ملي واليبال ايران با بازي‌هاي درخشان خود در ليگ جهاني 2014 توانستند نگاه‌ها را به خود جلب کنند و پيشنهادهاي خوبي از باشگاه‌هاي مطرح اروپايي داشته باشند. سعيد‌ معروف، سيد محمد‌ موسوي و ميلاد‌ عباد‌ي‌پور پيشنهادهايي از باشگاه‌هاي ايتاليا دارند؛ موسوي که بهترين مدافع مرحله مقدماتي ليگ جهاني 2014 شد با باشگاه مودنا به توافق اوليه رسيده است و ميلاد عبادي‌پور، بازيکن جوان و آينده‌دار واليبال ايران هم از باشگاه وورونا پيشنهادي دريافت کرده و ظاهراً توافقاتي هم بين آنها حاصل شده است. سعيد معروف، پاسور تيم ملي واليبال ايران هم چند پيشنهاد از باشگاه‌هاي ايتاليا دارد و پس از بررسي گزينه‌ها قطعاً به يکي از آنها خواهد پيوست.

شنيده شده است که فدراسيون واليبال در فصل پيش‌رو تصميم دارد شرايطي را فراهم کند که برخي از بازيکنان ملي‌پوش در ليگ هاي خارجي بازي کنند تا هم مبلغ بالاي قرارداد آنها به باشگاه‌ها فشار نياورد و هم سطح کيفي آنها بالاتر برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا