گوناگون

وضعيت راه‌آهن تا عصر امروز مشخص مي‌شود

حميد استيلي در خصوص وضعيت باشگاه راه‌آهن و اينکه گفته مي‌شود دادستاني بايد مجوز فروش امتياز باشگاه را صادر کند در حالي که به پايان فصل نقل و انتقالات چند روز بيشتر باقي نمانده، اظهار داشت: من هم اکنون به تهران آمده‌ام تا در خصوص اين مسئله اقدامات لازم را انجام دهم. تيم هم اکنون در قزوين تمرينات خود را دنبال مي‌کند و اميدوارم هر چه زودتر وضعيت باشگاه مشخص شود. من با دادستاني جلسه داشتم و آنها نظرشان در اين مورد مساعد بود. از آنها خواهش کردم هر چه زودتر تکليف باشگاه را مشخص کنند. آنها هم افرادي ورزشي هستند که نگاهشان مثبت است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: خيلي نمي‌خواهم اين مسئله را بشکافم. اميدوارم اين مشکل حل شود و دادستاني هم در اين زمينه تلاش خود را انجام مي‌دهد. اميدوارم همه کمک کنند تا بتوانيم اين تيم را در ليگ نگه داريم.

مالک باشگاه راه‌آهن در مورد اينکه به پايان فصل نقل و انتقالات زمان زيادي باقي نمانده و در صورتي که حکم بابک زنجاني صادر نشود، تکليف اين باشگاه مشخص نخواهد شد، گفت: درست است اين مسئله خيلي سخت است من امروز توضيحات خود را به مسئولان ارائه کردم و اميدوارم اين اتفاق نيفتد. اگر بخواهد اين باشگاه به ليگ دسته اول سقوط کند قيمتش خيلي پايين مي‌آيد و وقتي مالکيت براي ما نباشد قطعا کنار خواهيم کشيد. ما تيم را در ليگ برتر خريديم و اميدوارم اين کمک صورت بگيرد.

استيلي خاطرنشان کرد: بخش خصوصي نيازمند حمايت است پول‌هاي خرج شده برگشتي ندارد. فردا باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس مي‌خواهند خصوصي شوند. من مي‌دانم آنها نظر مساعد دارند و فقط دادستاني بايد نظر نهايي را بدهد. آقاي عليزاده و تورج نظرشان مثبت است و تمام امضاها صورت گرفته است. نيت ما خير بود و دوستاني هم که کنار ما آمدند انسان‌هاي بزرگي هستند افرادي چون کلاني، کاشاني، مناجاتي، زادمهر و مي‌خواهيم تيمي خوب و فني داشته باشيم.

وي تصريح کرد: بحث واگذاري باشگاه تمام شده بود و ما کار خود را شروع کرديم. بعد صحبت‌هايي در خصوص دادستاني مطرح شد که اميدواريم اين مسئله برطرف شود و مشکل خاصي وجود نداشته باشد.از ابتدا نيت ما خير بود و مي‌خواهيم تيم قدمت‌دار راه‌آهن را در تهران حفظ کنيم.

استيلي در خصوص حضور علي کريمي يادآور شد: در حال حاضر تيم مشکلاتي دارد که اميدوارم برطرف شود. به هر حال همانطور که گفتم راه‌آهن خانه علي کريمي است و اين موضوع در مورد کريم باقري هم صدق مي‌کند. باقري اولويتش بايد پرسپوليس باشد و هر موقع اين باشگاه او را نخواست ما از او استقبال خواهيم کرد.

مالک باشگاه راه‌آهن در خصوص بدهي 2 ميلياردي که اين باشگاه به اداره ماليات دارد، گفت: بدهي‌هاي از سال 80 وجود دارد که مسئولان قول دادند آن را حل کنند. ما مي‌خواهيم بدون نقص باشگاه را تحويل بگيريم و اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.

وي در مورد اينکه چه زماني وضعيت باشگاه مشخص خواهد شد، گفت: ‌من از مسئولان خواهش کردم با توجه به اينکه قرعه‌کشي ليگ برتر امشب برگزار مي‌شود وضعيت باشگاه را امروز مشخص کند تا در خصوص ادامه فعاليت خود تصميم بگيريم.

استيلي در خصوص حضور شيث رضايي در تمرينات تيم گفت: شيث در کنار ساير بازيکنان تمرين مي‌کند و تا پايان نقل و انتقالات به جمع‌بندي نهايي در مورد اين بازيکن خواهيم رسيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا