گوناگون

ويدال: پديده جام جهاني خواهيم شد

تيم ملي فوتبال شيلي با پيروزي دو بر صفري که برابر اسپانيا مدافع عنوان قهرماني به دست آورد صعودش را به مرحله حذفي جام جهاني 2014 برزيل نهايي کرد.

به نقل از ايسنا، در گروهي که دو تيم قدرتمند هلند و اسپانيا در آن حضور داشتند کمتر کسي فکر مي کرد که تيمي مثل شيلي بتواند به دور بعد صعود کند اما شاگردان سامپائول با دو پيروزي پياپي که برابر استراليا و اسپانيا به دست آوردند صعودشان را به دور بعد نهايي کردند. آرتورو ويدال هافبک شيلي معتقد است که او و هم تيمي هايش پديده جام جهاني برزيل خواهند شد.

هافبک ملي پوش يوونتوس گفت:ما تيم جواني هستيم و انگيزه زيادي براي درخشش در برزيل داريم.مي توانيم در اين اين جام جهاني بدرخشيم و تا مراحل بالاتر هم برويم.مي خواهيم پديده جام جهاني باشيم.

او درباره آسيب ديدگي اش گفت: در ديدار نخست برابر استراليا نمايش بهتري داشتم. امروز هم بازي خوبي را به نمايش گذاشتم. مهم اين است که در موفقيت تيمم سهم داشتم و توانستم با هم تيمي هايم زمينه را براي پيروزي برابر تيم خوب اسپانيا فراهم کنم.

ويدال در اين چند سالي که در يوونتوس بازي مي کند نمايش خيره کننده اي داشته است و توجه تيم هاي سرشناس اروپايي را بخود جلب کرده است. رئال مادريد،بارسلونا،بايرن مونيخ و منچسترسيتي از جمله مشتريان اصلي اين بازيکن شيليايي به شمار مي آيند. ويدال درباره آينده خود گفت: من در شرايط خوبي به سر مي برم. درباره آينده ام چيزي نمي دانم. از اينکه در تيم بزرگي چون يوونتوس بازي مي کنم بسيار خوشحالم و احساس راحتي مي کنم. الان اجازه بدهيد فقط روي جام جهاني تمرکز داشته باشم.

شيلي در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي بايد به مصاف هلند برود. اين ديدار درحالي برگزار مي شود که دو تيم پيش از اين جواز صعود به دور بعد را به دست آورده اند و پيروز اين ديدار به عنوان تيم نخست به دور بعد صعود مي کند اما در صورت تساوي اين تيم هلند خواهد بود که به خاطر تفاضل گل بهتر به عنوان تيم نخست به دور بعد راه مي يابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا