گوناگون

وينگادا: روز به روز هماهنگ‌تر مي‌شويم

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، نلو وينگادا گفت: اردوي تدارکاتي تيم اميد در حالي آغاز شد که در دو مرحله اول بيشتر تمرکزمان بر روي فعاليت‌هاي جسماني و بدنسازي بود اما در اين اردو کارهاي تکنيکي و تاکتيکي در دستور کار بازيکنان وجود دارد و با انگيزه بالايي که از ملي پوشان سراغ دارم، تمرينات به خوبي پيش مي‌رود و روز به روز با هم هماهنگ‌تر مي‌شوند.

وي در خصوص اردوي تدارکاتي در کشور چين اظهار داشت: هدف از حضور در اين کشور برگزاري تمرينات نهايي، انجام يک و يا دو بازي دوستانه است. در واقع قصد داريم با برگزاري اردو در اين کشور علاوه بر انجام تمرينات، بازيکنان را به شرايطي برسانيم که از نظر آب و هوا، تغذيه، اختلاف ساعت به آمادگي برسند و براي حضور در کشور کره جنوبي مشکلي نداشته باشند. بعد از برپايي اردوي چين مستقيما به کره جنوبي سفر خواهيم کرد و مدت زماني که در پرواز هستيم حدود يک ساعت و سي دقيقه است که اين امر نيز به خسته نشدن بازيکنان کمک بسزايي مي‌کند.

وينگادا در پايان گفت: با برپايي اردوهاي تدارکاتي، ديدارهاي دوستانه و تمرينات مستمر اميدوار هستيم در رقابت‌هاي اينچئون کره جنوبي نتيجه مطلوبي کسب کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا