گوناگون

پنجمین پیروزی پیاپی نماینده کاراته قم برابر فجرسپاه تهران

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت حضور نمایندگان قم در مسابقات کاراته جام جوانه ها و آینده سازان قهرمانی کشور اظهار داشت : کاراته کاهای قمی در قالب تیم های مختلف در مسابقات کاراته پایه کشور شرکت کرده اند که تیم پاس قوامین قم که حدود 70 درصد اعضای آن را فرزندان پرسنل نیروهای مسلح قم تشکیل می دهند موفق به نهایی کردن صعود خود به دور  پایانی شد.

وی گفت: مسابقات لیگ جوانه‌های کاراته قهرمانی کشور ادامه پیدا کرد و تیم کاراته پاس قوامین قم موفق شد در دومین دیدار خود از هفته سوم برابر فجرسپاه تهران به پیروزی برسد و به روند پیروزی های خود تداوم بخشد.

سرپرست هیئت کاراته قم افزود: در این مسابقات که در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد، تیم کاراته پاس قوامین قم در سومین مبارزه کومیته به مصاف فجرسپاه تهران رفت و موفق شد مثل دور رفت حریفش خود را از پیش رو بردارد هر چند، پیروزی این تیم به سادگی دور رفت نبود.

برخورداری بیان داشت: در این مسابقه تیم پاس قوامین قم با نتیجه 11 بر 8  برابر فجر سپاه تهران پیروز شد و صدرنشینی خود را در لیگ جوانه ها تثبیت کرد ضمن این که مسابقه رفت دو تیم با پیروزی 18 بر 3 پاس قوامین خاتمه یافته بود.

وی عنوان کرد: نماینده قم در اولین مبارزه خود در قسمت کومیته، با تیم شهید ستاری قرچک دیدار کرد و با حساب 21 بر صفر این تیم را مغلوب کرد و در دومین مبارزه با پیروزی برابر تیم های فجر سپاه تهران و ایرانجوان هشتگرد ، پیروزی های خود را به عدد 3 رساند.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: در هفته سوم نیز تیم پاس قوامین قم به دیدار تیم هیئت کاراته البرز رفت و موفق شد حریف خود را با حساب 11 بر 8 شکست دهد و با احتساب پیروزی بر فجر سپاه ، پاس قوامین حالا با 5 پیروزی صدرنشین است و صعودش را به دور بعد مسجل کرده است.

برخورداری خاطرنشان کرد: تیم‌های کاراته پاس قوامین قم، فجر سپاه تهران، شهید ستاری قرچک، ایرانجوان هشتگرد و هیئت کاراته استان البرز تیم‌های حاضر در مرحله گروهی لیگ جوانه‌ها هستند ضمن این که تیم هایی نظیر آذرخودرو ، ققنوس و شهید بیطرفان نیز در لیگ های پایه کشور شرکت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا