گوناگون

پنج هزارتن گوشت قرمز منجمد آماده توزیع در استان تهران است

81205393 5768185

نعمت الله ترکی عصر سه شنبه در حاشیه سومین جلسه تنظیم بازار استان تهران با محوریت طرح ضیافت ویژه ایام ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه کارگروه تهیه و تامین کالا، توزیع کالا و نظارت و بازرسی ویژه طرح ضیافت در جلسات قبلی تعیین گردیده بود که در بخش تامین کالا مسوولیت بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

وی گفت: مسوولان جهاد کشاورزی استان تهران در جلسه امروز عنوان کردند که در بحث تامین کالاها در کشور و استان تهران جای هیچ گونه نگرانی نیست و تولید این کالاها در حد بسیار بالایی است .

ترکی افزود:ذخیره سازی گوشت مرغ در استان تهران حدود 30 هزار تن صورت گرفته است که به نسبت دوره های قبل ذخیره سازی مناسبی است.

وی با اشاره به تعیین قیمت گوشت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور افزود: قیمت مرغ منجمد تعیین شده مورد پذیرش ستاد تنظیم بازار استان قرار نگرفت لذا این امر به ستاد کشور منعکس و مقرر شد تنظیم بازار استان نرخ گذاری کند.

معاون برنامه ریزی استاندار تهران گفت: بررسی های انجام گرفته به این نتیجه رسید که قیمت گوشت مرغ برای مراکز عرضه 5 هزار و 500 تومان تعیین شود.

ترکی در خصوص تامین گوشت قرمز گرم نیز اظهار کرد:مقرر شد اتحادیه مربوط گوشت قرمزمورد نیاز را تامین کنند و با قیمت مناسب در طرح ضیافت عرضه کنند.

وی بیان کرد: بقیه کالاهای اساسی نیز تامین شده و با توجه به آرامشی که در بازار وجود دارد جای هیچ نگرانی نیست و افزایش قیمت نیز نخواهیم داشت.

سومین جلسه ستاد تنظیم بازار تهران با محوریت طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رییس سازمان میادین میوه و تره بار تهران، رییس سازمان تعزیرات حکومتی استان، رییس سازمان دامپزشکی استان، رییس تعاون روستایی استان و دیگر مسوولان استانی با هدف تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان در محل استانداری تهران برگزارشد.

تهرام564/9977

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا