گوناگون

پورحيدري: حساب‌ها اين هفته باز مي‌شوند

منصور پورحيدري در مورد شرايط تيم استقلال گفت: عمده‌ترين مشکل ما بحث باز نشدن حساب‌ها است، فعاليت‌هاي خوبي صورت مي‌گيرد و اميدواريم هرچه زودتر اين مسئله برطرف شود که فکر مي‌کنم اين اتفاق به زودي مي‌افتد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه در برخي رسانه‌ها شايعه شده او با تشکيل کميته فني مخالف است عنوان کرد: برخي رسانه‌ها هرچه دلشان مي‌خواهند مي‌نويسند. آنقدر بحث مطرح نشده داريم که هيچ‌وقت اين موضوع در جلسات ما مورد بحث قرار نگرفته است ما هنوز تيم را نبسته‌ايم و مسائل ديگر اولويت دارد البته در هيات مديره فردي مثل مسعود معيني حضور دارد که از لحاظ فني بسيار سطح بالا است.

عضو هيات مديره استقلال در مورد اينکه بهرام افشارزاده اعلام کرده قرارداد ميلياردي نمي‌بندد و آيا به خاطر اينکه برخي از بازيکنان پول زيادي دريافت کردند اين امر شدني است اظهار داشت: اصلا پول ميلياردي به کسي داده نشده است و شايد قرارداد يکي دو بازيکن تا اين اندازه بوده است. متاسفانه هيچ بازيکني در پرسپوليس و استقلال به اين پول نرسيده و فقط شايد براي يکي دو بازيکن اين مبلغ روي کاغذ وجود داشته است. البته وضعيت برخي باشگاه‌ها از لحاظ مالي خوب است و پول خود را پرداخت مي‌کنند اما در پرسپوليس و استقلال بازيکنان تنها نيمي از قرارداد خود را دريافت کرده‌اند اکنون در رشته‌هاي ديگر وضعيت پرداختي‌ها بسيار بهتر است و بازيکنان پول بيشتري مي‌گيرند اما چون در ديد نيستند اينکه چه مقدار دريافتي دارند مورد بررسي قرار نمي‌گيرند.

پورحيدري در پاسخ به اين سوال که حساب‌هاي استقلال بسته است آيا نگران نيستند که اين باشگاه نسبت به رقيبان خود عقب بيفتد اظهار داشت: انشاءالله عقب نمي‌افتيم و در اين هفته حساب‌ها باز مي‌شود. کارهاي زيادي براي حل اين مشکل انجام شده و به زودي مشکلات برطرف مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا