گوناگون

پیام حضور گسترده مردم سوریه در انتخابات/خواهان سوریه قوی تر از گذشته هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات ریاست جمهوری سوریه که دلیل استقبال پرشور مردم این کشور، پنج ساعت تمدید شده بود، تا دقایق دیگر به پایان می رسد.

کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه تاکید کرد مشارکت مردم در انتخابات فراتر از پیش بینی ها بود و به همین سبب انتخابات پنج ساعت دیگر تا ساعت 24 (به وقت دمشق، یک و نیم بامداد به وقت تهران) تمدید می شود.

بر اساس گزارش سانا،شهروندان سوری با حضور گسترده در پای صندوقهای رای این پیام را با صدای بلند فریاد زدند که مشارکت آنها تاکیدی بر پایبندی مطلق به منطق دولت به عنوان تنها گزینه برای ترسیم آینده میهن است.

محمد وحید عقاد استاندار حلب پس از انداختن رای خود به صندوق گفت ملت سوریه دیدگاه خود برای آینده را مشخص کرد مبنی بر اینکه خواهان امنیت و ثبات و اینکه سوریه قوی تر از گذشته شود.

نجلاء حافظ عضو مجلس الشعب سوریه تاکید کرد استقبال گسترده مردم از انتخابات دلیلی بر پافشاری آنها بر رهایی از بحران است.

محمد ایمن حلاق رئیس شورای شهر حلب هم خاطر نشان کرد حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای بزرگترین دلیل بر آگاهی مردم نسبت به حقیقت مرحله فعلی است.

حکمت حرب از مسئولان محلی شهر السویداء اعلام کرد مشارکت مردم در انتخابات بر اساس این باور است که هر شهروندی بر ضرورت مشارکت در ساخت میهن و حمایت از امنیت و ثبات آن و پاکسازی کشورشان از نجاست تروریستها تاکید دارد.

سمیره غنام شهروند سوری هنگام رای دادن گفت به این خاطر در انتخابات شرکت کرد چون معتقد است نتایج انتخابات آینده بهتری را برای مردم سوریه رقم خواهد زد که شایسته زندگی در میهن امن باثبات بدون تروریسم هستند.

بدر خضور از شهروندان ساکن حمص با ابراز خوشحالی از مشارکت در انتخابات در سایه پاکسازی شهر خود از وجود تروریستها تاکید کرد مشارکت در انتخابات وظیفه و مسئولیتی برای حمایت از حاکمیت و استقلال سوریه و انتخاب نامزدی است که از کشور و مقاومت محافظت کند و آن را به سوی پیروزی و تقویت وحدت وکرامت ملت رهبری کند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا