گوناگون

کارلوس: کاسياس دليل اصلي ناکامي اسپانيا بود

تيم ملي فوتبال اسپانيا در جام جهاني برزيل عملکرد کابوس واري داشت و با دو شکست و يک پيروزي حتي نتوانست از مرحله گروهي صعود کند.

درباره علت ناکامي ماتادورها در برزيل زياد بحث شده است. روبرتو کارلوس، ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل بر اين باور است که نمايش ضعيف کاسياس دليل اصلي حذف شدن اسپانيا بود. او گفت: در برزيل وقتي تيمي پيروز مي شود مي گويند همه با هم پيروز مي شوند و همه با هم شکست مي خورند. به نظر من ايکر کاسياس در برزيل آماده نبود و همين باعث شد تا اسپانيا برابر حريفان خود به راحتي تن به شکست دهد. البته بايد اين را هم گفت که ديگر بازيکنان اسپانيا هم نتوانستند به سنگربان خود کمک کنند.

کارلوس که در رئال مادريد با کاسياس همبازي بود ادامه داد: دو نوع بازيکن هستند که نبايد اشتباه کنند و آن دروازبان و مهاجم هستند. وقتي آنها اشتباه مي کنند همه زبان به انتقاد مي گشايند. کاسياس مي تواند مسئوليت ناکامي اسپانيا در برزيل را برعهده گيرد. من از دوستان صميمي ايکر و از طرفداران فوتبال اسپانيا هستم اما در فوتبال بايد همواره در حال پيشرفت بود چرا که شما در حال زندگي مي کني نه در گذشته.

بسياري يکي از دلايل اصلي ناکامي اسپانيا در جام جهاني برزيل را تکراري شدن سبک بازي تيکي تاکا مي دانند. کارلوس در اين باره گفت: من چنين نظري ندارم چرا که معتقدم سبک تيکي تاکا هنوز تمام نشده است. اسپانيا هم مانند برزيل صاحب سبک است. پاس دادن، پاس دادن، پاس دادن، تا اينکه موقعيت ايجاد شود.

تيم ملي فوتبال کلمبيا در جام جهاني 2014 برزيل نمايش درخشاني داشته است و در هر چهار بازي خود به پيروزي رسيده است. اين تيم بايد در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف برزيل ميزبان رود. کارلوس به ستايش از کلمبيا پرداخت و گفت: تيم ملي فوتبال کلمبيا نمايش درخشاني در برزيل داشته است و همه نگاه ها را به خود جلب کرده است. اين تيم مي تواند در يک چهارم نهايي هم حريف سختي براي برزيل ميزبان باشد.

بدون شک بهترين بازيکن کلمبيا در برزيل جيمز رودريگس بوده است که با زدن پنج گل بهترين گلزن جام است. کارلوس به ستايش از اين بازيکن جوان پرداخت و گفت: بازيکني که بيش از همه توجه من را جلب کرده است رودريگس بوده است. او تا الان بسيار خوب درخشيده است و نشان داده که بازيکن بزرگي است. البته کلمبيا فقط به اين بازيکن متکي نيست. رودريگس در موناکو بازيهاي خوبي را به نمايش مي گذارد اما من از فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد مي خواهم که او را جذب کند. البته بايد اين را بگويم که موناکو هم تيم بزرگي است و ستاره‌هاي زيادي در اين تيم بازي مي کنند.

رودريگس پس از پيروزي تيمش برابر اروگوئه اعتراف کرد که دوست دارد به فوتبال اسپانيا برود و پيراهن رئال مادريد را بر تن کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا