گوناگون

کفاشيان: از کي‌روش تخفيف مي‌گيريم تا بماند

کفاشيان در جمع خبرنگاران گفت: روز آخري است که براي اردوي اتريش تمرين مي‌کنند و در اتريش تمرينات جدي‌تر مي‌شود و با حضور لژيونرها بوي جام جهاني به مشام مي‌رسد و اميدواريم نتايج خوبي بگيريم.

به نقل از فارس، وي در مورد رسانه‌هاي دنيا و حرف‌هاي کفاشيان گفت: سال‌هاست که رسانه‌هاي دنيا مسايل را به نفع خودشان و به ضرر ما دنبال مي‌کنند وگرنه به من چه ربطي دارد که پيراهن آب مي‌رود و کوچک شده يا بزرگ شده است! آل‌اشپورت يکي از بهترين مارک‌هاست و خود کي‌روش به من گفت اين جنس‌ها خوب است ولي اصلي‌هاي آلماني را به ما بدهند. در آفريقاي جنوبي هزينه سنگين اضافه باري داديم. فرض کنيم 20 دست گرمکن کم باشد مي‌شود 3 هزار دلار؛ که به سرپرست تيم گفتم اگر آنجا کمبود لباس بود خريد شود. بخشي از لباس‌ها را هم از آلمان گرفته‌ايم و چند دست لباس اضافه هم ببرند و اگر به مسي مي‌خواهند بدهند، تحويل بدهند.

وي ادامه داد: تا جايي که پيراهن قابل استفاده است استفاده شود مثلا در 20 روز بايد آن را نگهداري کنيد و به هرکسي خواستيد بدهيد حتي به مسي. ورزشکاران ما بايد در حفظ البسه و لوازم خود کوشا باشند و اين مسئله صرفه‌جويي مالي نيست، نظم انضباط است و از اين موضوع سوءاستفاده و برداشت بد شده است.

رئيس فدراسيون در مورد کي‌روش و وکيلش گفت: صحبت يک‌ ساعت و نيمه داشتيم و شرکت آل‌اشپورت آمادگي حل شدن اين مسئله را اعلام کرد و اميدوارم در همين مدت اين مسئله بين سرمربي و و آل‌اشپورت حل شود.

وي در مورد اينکه آل‌اشپورت ذوب آهن خوب بوده، گفت: نمي‌دانم ذوب آهن چه لباسي مي‌پوشيده است.

رئيس فدراسيون در مورد اينکه نمي‌خواهيد به اين مسئله رسيدگي کنيد، گفت: ما اسپانسر گرفته‌ايم ولي اگر اختلاف‌ها باعث شده اين مسئله جهاني شود مناسب نيست و نبايد وقت و فکرمان را براي اين مسايل تلف کنيم و از نماينده ‌آل‌اشپورت خواسته‌ايم بيايد و اين مسئله را با کي‌روش حل کند.

کفاشيان در مورد گزارش‌هاي کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: گزارش‌هاي خوبي ارسال شده و مذاکراتي با شيخ سلمان داشتم و از او خواستم که حمايت کند از ما که او گفت من از همه نامزدها حمايت مي‌کنم. رقابت اصلي بين ما و امارات است. تعيين ميزباني هم در آبان ماه نيست و به بعد از برگزاري جام ملت‌هاي آسيا موکول شده است. ايران نواقصي در بازرسي‌ها داشته ولي اين نواقص به گونه‌اي نيست که نتوانيم ميزبان جام ملت‌هاي آسيا باشيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه وزير ورزش گفت که منظور لباس تيم ملي بوده، گفت: اعتقادم همين است که وزير گفته و نبايد مسايل کوچکي مثل لباس گرمکن پرداخته شود. وزير ورزش آنقدر پول به ما داده که هم گرمکن و لباس بخريم و اردوي اتريش هم هزينه‌ زيادي دارد و 300 ميليون هزينه دارد.

وي در مورد پاداش براي بازيکنان تيم ملي در جام جهاني گفت: پاداشي فعلا در نظر نگرفته‌ايم.

کفاشيان در مورد گزينه بعدي کي روش گفت: هر گزينه اي ديگري داشته باشيم براي سه چهار سال آينده است و کي روش گزينه اول است بدون کمک دولت فقط در سال اول ممکن است بتوانيم اين کار را بکنيم اما براي سال‌هاي بعد به مشکل برمي‌خوريم و درآمدمان کم است. اگر فقط تيم ملي بزرگسال باشد بله مشکلي نيست ولي تيم‌هاي زيادي داشتيم.

رئيس فدراسيون در مورد اينکه با کي روش براي تمديد قرارداد صحبت نکرديد گفت: خير فقط در مورد لباس‌ها سوال شد.

وي در مورد تمديد قرارداد کي روش گفت: 15 ميليارد پيشنهاد کي روش است يکي دو ميليارد هم تخفيف بگيريم و اصلا 12 ميليارد است. فيفا براي صعود 8 ميليون دلار مي‌دهد البته به غير از يک و نيم ميليون دلاري است که براي آماده سازي مي‌شود.

کفاشيان درمورد خسوس گفت: از خسوس کاملا راضي هستيم و نشان دادند که مي‌توانند در آسيا تيم ملي ما گام بردارد و با با بدشانسي مواجه شدند و تيم جواني بودند و ما راضي هستيم.

وي در مورد شايعه سرمربيگري شمسايي گفت: خسوس مربي خوبي است و فقط مقابل ژاپن نقاط ضعفي بود.

وي در مورد درصد ماندن کي روش گفت: مذاکراتي با مسئولان دولتي و وزارت ورزش داريم و کي روش تمايل به ماندن دارد و تخفيف هم مي‌گيريم اما بايد ببينيم چه مي‌شود تاقبل از برزيل همه چيز مشخص مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا