گوناگون

کفاشيان: بازيکنان ما استرس ندارند

علي کفاشيان در مورد شرايط تيم ملي گفت: امروز که در جمع بازيکنان بودم بازيکنان با روحيه‌ و نظم بسيار بالايي بودند. استرسي که در بين ما و بچه در ديدارهاي مقدماتي جام جهاني وجود داشت اکنون بين آنها نيست.بايد خودمان را مقابل تيم‌هاي قوي نشان دهيم چشم ميلياردها نفر به اين بازي‌ها است و قضاوت‌هاي زيادي در مورد فوتبال ايران مي‌شود بچه‌هاي ما قصد دارند طوري بازي کنند که قضاوت‌هاي خوبي در مورد فوتبال ايران شود و بگويند فوتبال ايران هم يکي از فوتبال‌هاي خوب دنيا است و مربيان ديگر نگويند چرا تيم ايران به جام جهاني آمده و تيم‌ آنها راه نيافته است. مي‌خواهيم نشان دهيم حضور در جام جهاني حق ما بوده است و اگر اين طور بازي کنيم شانس پيروزي و حتي صعود را داريم.

به نقل از فارس، وي در مورد صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش که نسبت به برخي صحبت‌ها که ايران را اصلا شانس صعود نمي‌دانند اعتراض کرده است، خاطرنشان کرد: هميشه اين جنگ‌هاي رواني بوده است اتفاقا ما دوست داريم زياد روي ايران حساب نکنند و همه چيز را در زمين به دنيا نشان مي‌دهيم همان کاري که واليبال مي‌کند و همه به اين باور رسيدند که تيم ما قوي است بايد در فوتبال هم اين کار را کنيم. اين مستلزم کار سخت و زياد است که بايد در اين راستا تلاشمان را انجام دهيم.

کفاشيان در مورد اينکه نام عليرضا فغاني و حسن کامراني‌فر در ورزشگاه خوانده شده است، گفت: خيلي خوشحالم که کامراني‌فر و فغاني در بازي افتتاحيه حضور داشتند اين افتخار خوبي است بايد خودمان را بيشتر قبول داشته باشيم و در آينده در بازي‌هاي خوب داور داشته باشيم اين هم يکي از بخش هاي ديگر است که بايد سرمايه‌گذاري کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران در مورد اينکه در اين مدت‌ نشست‌هاي زيادي داشته آيا براي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا هم رايزني کرده است، عنوان کرد: راجع به ميزباني صحبتي نشد. کتابي را براي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا تهيه کرديم اين کتاب در اختيار کنفدراسيون فوتبال آسيا قرار گرفته که آنها از اين مسئله رضايت داشتند. تنها حريف ما کشور امارات است که حريف قدري است بايد صحبت‌‌هاي خودمان را با کشورها انجام دهيم تا براي ميزباني شانس داشته باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا