گوناگون

1278 مجوز تاسیس صنعتی در هرمزگان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسين شيرعلي زاده بعد از ظهر چهارشنبه در آئين تجليل از واحدهاي نمونه صنعتي و معدني استان هرمزگان با اشاره به قابليت ها و مزيت هاي صنعتي و معدني استان هرمزگان، عنوان كرد: وجود سه منطقه ويژه صنعتي و معدني، نواحي صنعتي در شهرستان هاي مختلف و فراهم بودن زيرساخت ها براي استقرار صنايع كوچك و متوسط در شهرستان ها، صنايع شيلاتي و كشتي سازي از جمله مزيت هاي صنعتي استان هرمزگان است.

وي ادامه داد: در بخش معدني نيز اين استان داراي معادن فلزي در شمال استان و معدن غيرفلزي در غرب استان است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به برخورداري هرمزگان از چهار شبكه حمل و نقلي، تصريح كرد: در مجموع تا كنون هزار و 278 طرح صنعتي با سرمايه گذاري بالغ بر 206 هزار و 88 ميليارد ريال و ظرفيت ايجاد اشتغال براي 42 هزار و 838 نفر در استان هرمزگان جواز تاسيس صنعتي دريافت كرده و فعال شده اند.

شيرعلي زاده خاطرنشان كرد: همچنين تا كنون براي 862 طرح صنعتي پروانه بهره برداري صادر شده است.

وي با اشاره به عملكرد دولت يازدهم در اين عرصه، اظهار داشت: در 10 ماهه فعاليت دولت يازدهم 190 مورد جواز تاسيس صنعتي با ظرفيت اشتغال زايي براي شش هزار و 836 نفر در هرمزگان صادر شده كه 47 طرح صنعتي با دريافت پروانه به بهره برداري رسيده است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در اين مدت ميزان صدور جواز تاسيس صنعتي در هرمزگان رشدي سه برابري داشته و 37 پروانه كشف صنعتي نيز در 10 ماه گذشته صادر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا