گوناگون

امام جمعه ساوه: تیم مذاکره کننده از حقوق هسته ای ایران صیانت کند

81165471 5697951

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: وزیر امور خارجه و هیات مذاکره کننده نباید در مذاکرات از حقوق هسته ای ملت ایران کوتاه بیایند.

وی بیان کرد: سالهاست که دشمنان ادعا می کنند که ایران می خواهد بمب اتمی بسازد و آمریکا و برخی کشورهای غربی به این بهانه بر تبل تهدید و تحریم کوبیده اند.

امام جمعه ساوه با اشاره به این که ما هیچ گاه به دنبال ساخت بمب اتم نبوده و نیستیم، گفت: با درایت مقام معظم رهبری و پیگیری مسوولان نظام توانستیم اقتدار جمهوری اسلامی را در سراسر جهان رقم بزنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود اختلافات سیاسی میان برخی مسوولان، اظهار کرد: مسوولان بجای پرداختن به این امور باید به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: انتظار به حق مردم از مسوولان نظام این است که بدون پرداختن به حواشی و جنجال های سیاسی برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی در ادامه سخنانش به ربوده شدن بیش از 100 دانش آموز در شمال شرق کشور نیجریه توسط اعضای گروه تندروی ˈبوکوحرامˈ اشاره کرد و بیان کرد: این گروه افراطی با تحریک آمریکا و غربی ها دست به این اقدام ها زده اند.

وی افزود: هدف دشمنان از این اقدام ها این است که دین اسلام را ضد آموزش و خشن در جهان معرفی کنند.

امام جمعه ساوه همچنین جان باختن بیش از 285 کارگر بر اثر انفجار معدن در شهر ˈسوماˈ واقع در غرب ترکیه را به مردم مسلمان این کشور تسلیت گفت.ک/2

7338/686

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا