Mihanpostگوناگون

سبک زندگی غربی امنیت خانواده‌ها را متزلزل می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه صدرای یزد اظهار داشت: یک مسلمان باید زندگی خود را بر اساس دستورات، راهنمایی‌ ها و ارشادهای ائمه اطهار (ع) تنظیم کرده و رفتار و گفتار و عمل خود را بر پایه آن بنا کند نه اینکه در گفتار و کردار متفاوت عمل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: زندگی و اعتقادات ما باید مطابق و هماهنگ با زندگی معصومین (ع) باشد و در زیارت عاشورا، فرازهایی وجود دارد که مربوط به زندگی ما شیعیان است.

حسینی کوهستانی ادامه داد: امروز یکی از مباحث مهم که در زندگی ما وجود دارد، سبک زندگی است و برای انتخاب صحیح سبک زندگی باید زندگی معصومین و سیره عملی آنها را بشناسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: امروز غربی‌ها با فرهنگ‌سازی از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌ها در دنیا تلاش می‌کنند تا مثل آنها زندگی کنیم اما روش و سبک زندگی آنها متناسب با سبک زندگی اسلامی و مناسب برای یک مسلمان نیست.

وی تصریح کرد: سبک زندگی ما را عاشورای امام حسین (ع) مشخص کرده و برای اینکه بتوانیم زندگی اهل بیت (ع) را به درستی سرمشق خود قرار دهیم، باید در راستای شناخت این بزرگواران و زندگی آنها قدم برداریم.

حسینی کوهستانی عنوان کرد: زنان ما باید زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت سکینه (ع) را سرمشق خود قرار دهند به ویژه اینکه در زمینه حجاب، این بزرگان را الگو قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا