Mihanpostگوناگون

کلینیک تخصصی مهرانه می تواند به کل منطقه پوشش بدهد/ لاریجانی عضو مهرانه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی شامگاه یکشنبه در بازدید از بخش های مختلف کلینیک تخصصی مهرانه، ساخت کلینیک تخصصی درمان بیماران سرطانی مهرانه طی ۲ سال به کمک خیرین را کاری ارزشمند و قابل الگوگیری عنوان کرد و  افزود: اقدامات انجام شده در مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان بسیار با دقت انجام شده و انجام این مهم باعث ارائه خدمات مفید به بیماران نیازمند شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه با علائق دینی و احساس مسئولیت دست‌اندرکاران انجام شده است  افزود: کارهای دولتی معمولا زمان بر بوده این در حالی است که هماهنگی و احساس مسئولیت شما باعث شده که ساخت مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه سریع‌تر انجام شود.  

رئیس مجلس شورای اسلامی  افزود: چون زمان مداوای بیماران صعب العلاج طولانی و هزینه های زیادی دارد تصمیم گرفته شد درصدی از مالیات بر ارزش افزوده و بخشی از درآمدهای حاصل از هدفمندسازی یارانه به وزارت بهداشت اختصاص یابد که در مجموع رقم قابل توجهی برای این موضوع محسوب می شد که این وزارتخانه با این دو منبع می تواند بیماران زیادی را تحت پوشش قرار دهد.  

لاریجانی با بیان اینکه همه اقدامات انجام شده در مرکز درمان سرطان مهرانه نشانی از مسئولیت پذیری گردانندگان این مجموعه و برنامه‌ریزی درست آن‌ها است که صمیمانه از آن‌ها تشکر می‌کنم گفت: از همت بلند خیرین استان زنجان در جهت حل مشکلات بیماران صعب‌العلاج تشکر می‌کنم، تمهیدات خوبی برای اسکان بیماران و خانواده‌های همراه آن‌ها لحاظ شده تا به جز رنج بیماری، رنجی نداشته باشند، حتی برای بیمارانی که به تهران می‌روند محل اسکان در نظر گرفته شده است.  

لاریجانی با تاکید بر لزوم  رفع مشکلات مالی بیماران سرطانی  افزود: بیماران علاوه بر درد بیماری، درد بی‌پولی را نیز دارند که این موضوع اعصابشان را تحت فشار قرار می‌دهد و در ملاقات‌های مردمی این موضوع را کاملا لمس کرده‌ام بنابراین خدمات شما به بیماران رضای خدا را به همراه خواهد داشت.  

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی مشمکلات عنوان شده از سوی وثوق مدیرعامل مهرانه  افزود:به وزیر بهداشت سفارش‌های لازم را برای مساعدت در جهت تجهیز این مرکز حمایت از بیماران سرطانی خواهد کرد.  

در این دیدار لوح و  تندیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان (مهرانه) به دکتر علی لاریجانی اهدا شد و وی عضو این انجمن شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا