گوناگون

آزادکاران جوان ايران رقباي خود را شناختند

مراسم وزن‌کشي 6 وزن باقيمانده رقابت‌هاي کشتي آزاد جوانان قهرماني آسيا بعد از ظهر امروز در شهر اولانباتور مغولستان برگزار شد که در وزن 55 کيلوگرم رضا اطري در دور نخست به مصاف ذاکر منصوراف از ازبکستان مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده کشت‌ گيران ژاپن و مغولستان مي‌رود. در اين وزن 11 نفر حضور دارند.

در وزن 60 کيلوگرم که 9 کشتي‌گير حضور دارند ايمان صادقي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آشيش از هند کشتي مي‌گيرد. وي در صورت پيروزي در مرحله نيمه نهايي به مصاف برنده کشتي‌گيران ترکمنستان و ژاپن مي‌رود.

در وزن 66 کيلوگرم حسن يزداني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده کشتي‌گيران ترکمنستان و قرقيزستان روبرو مي‌شود. در اين وزن 11 کشتي گير حضور دارند.

در وزن 74 کيلوگرم که 10 نفر حضور دارند رضا مظفري در دور نخست به مصاف الکساندر گلتسمان از قزاقستان مي‌رود و در صورت پيروزي در دور بعد با برنده کشتي‌گيران کره جنوبي و مغولستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 84 کيلوگرم مجتبي گليج پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتي‌گيران ترکمنستان و مغولستان مي‌رود. در اين وزن 11 کشتي‌گير حضور دارند.

در وزن 96 کيلوگرم که 7 کشتي‌گير حضور دارند پدارم جمشيدي در دور نخست به مصاف يوسوکه يوشيکاوا از ژاپن مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد براي حضور در ديدار نيمه نهايي با برنده کشتي‌گيران قزاقستان و مغولستان کشتي خواهد گرفت.

رقابت هاي شش وزن کشتي آزاد فردا (يکشنبه) برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا