گوناگون

محمدزاده: هيچ راي محکوميتي صادر نکرده‌ايم

علي اکبر محمد‌زاده در مورد استعلام باشگاه‌هاي براي مربيان جهت فعاليت در ليگ برتر فصل آينده گفت: شيوه رسيدگي به پرونده‌ در کميته اخلاق به اين شکل است که وقتي گزارشي به ما ارايه شود در مورد آن گزارش تحقيق و تفحص مي‌کنيم و سپس راي خود را بر برائت يا محکوميت آن فرد مي‌دهيم. زيرا کميته اخلاق رکن قضايي فدراسيون است و آراي قضايي صادر مي‌کند. راي محکوميت هم از توبيخ شفاهي و کتبي تا محروميت مادام العمر مي‌تواند متغير باشد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اگر استعلامي از کميته اخلاق خواسته شود ما به پرونده و سوابق آن فرد مراجعه مي‌کنيم تا ببين آن شخص محکوميت داشته يا خير. البته با توجه به تازه تاسيس بودن کميته اخلاق فدارسيون تاکنون هيچ حکمي مبني بر محکوميت بازيکن، مربي يا مديرعاملي صادر نکرد‌ه‌ايم. مگر اينکه در گذشته و اينکه در نبود کميته اخلاق راي قضايي از سوي مراجع ذي صلاح صادر شده باشد و ما بخواهيم آن راي را اعمال کنيم.

رئيس کميته اخلاق در مورد اينکه از ساير نهادها يا مراجع در مورد بازيکنان و مربيان استعلام خواهد شد يا نه گفت: ممکن است مراجع ذي‌صلاح از حراست فدراسيون استعلام بکنند مثل همان که کميته فني اعلام مي‌کند فلان شخص نمي‌تواند مربي شود زيرا مدرک فني ندارد. با اين حال کميته اخلاق کميته فني نيست و کميته قضايي است که راي صادر مي‌کند و تاکنون نيز براي هيچ بازيکن، مربي يا مديرعاملي در فوتبال راي محروميت صادر نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا