گوناگون

آزاد راه خرم آباد

81225344 5802509

ˈهوشنگ بازوند ˈ درجریان بازدید از این آزاد راه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: این آزاد راه 135کیلومتر طول دارد که 67 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی لرستان و68کیلومتر در حوزه استحفاظی استان مرکزی قراردارد.

وی اضافه کرد:در استان لرستان این آزادراه در 4 قطعه ساخته می شود که 2 قطعه آن مربوط به شهرستان خرم آباد و 2 قطعه دیگر در حوزه شهرستان بروجرد قرار دارد.

استاندار لرستان بیان کرد: کار اجرایی دو قطعه ای که مربوط به شهرستان خرم آباد است به اتمام رسیده و کار اجرایی دو قطعه دیگر در حوزه شهرستان بروجرد آغاز شده است.

بازوند با اشاره به روند عملیات اجرایی 2 قطعه در حوزه بروجرد عنوان کرد: این پروژه در حوزه بروجرد با مشکلاتی مواجه بوده که پس از بازدید موانع موجود برسر این پروژه عظیم ملی در جلسه کارگاه خاتم الانبیا مطرح و بزودی موانع برطرف خواهد شد.

به گفته وی مشکلاتی که قرارگاه خاتم الانبیا در این پروژه با آن روبه رو است بحث سوخت، منابع طبیعی ، معارضین و تملک زمینها است که باید این مشکل زودتر برطرف شود.

وی اظهار کرد: به تمام مدیران دستگاه استان و شهرستان بروجرد در جلسه ای تا هفته آینده فرصت داده شده که نتایج کار خود را تحویل دهند.

در این بازدید مدیر پروژه آزادراه گفت: آزاد راه در حوزه شهرستان بروجرد تنها 9 درصد رشد فیزیکی داشته است.

ایرج حیدری افزود: این پروژه 250 نفر نیرو دارد که از این تعداد 85 درصد افراد بومی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ملی نقش مهمی در توسعه استان لرستان دارد که امیدواریم با حمایت و همکاری تمام قسمت های استان لرستان، سرعت و روند اجرای این پروژه افزایش پیدا کرده و اجرا شود.

542/634

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا