گوناگون

آغاز و پایان سفر استاندار کردستان به بیجار با تجدید بیعت با شهدا

81204053 5765742

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این سفر یک روزه، استاندار کردستان و هیات همراه شامگاه دوشنبه با حضور در منزل شهید محبیان ضمن دیدار و گفت و گو با خانواده این شهید معزز، از یادگاران شهدا خواست برای موفقیت نظام اسلامی و دولت خدمتگزار دعا کنند.

استاندار کردستان در این دیدار در سخنانی کوتاه گفت: خود را مدیون خون شهدا می دانیم و اگر ایثار و از خودگذشتگی آن عزیزان نبود ما اکنون مسوول نبودیم و در کمال امنیت و آسایش زندگی نمی کردیم.

عبدالمحمد زاهدی افزود: همواره مدیون شهدا و شرمنده آنان هستیم و برخی اوقات نمی توانیم دین خود را به شهدا و خانواده های معززشان ادا کنیم.

پسر شهید محبیان نیز در این دیدار با خیر مقدم به استاندار و هیات همراه گفت: هر دولتی که برای رفع مشکلات قدم بردارد برای خانواده شهدا قابل احترام است و ما از دولت تدبیر و امید حمایت و پشتیبانی می کنیم.

محمد حسین محبیان افزود: ما دولت تدبیر و امید را به دلیل اینکه به دنبال رفع مشکلات مردم است، دوست داریم.

وی از مادر شهید محبیان خواست برای موفقیت مسوولان دولت خدمتگزار دعا کند و افزود: همه ما نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستیم.

مادر شهید نورالدین محبیان و همسر شهید حسین محبیان هم در این دیدار گفت: برای موفقیت مسوولان خدمتگزار دعا می کنیم و انتظار داریم راه شهیدان را ادامه دهید.

شهید نورالدین محبیان در سال 65 در عملیات فاو به درجه رفیع شهادت رسید و پدر این شهید سرافراز شهید حسین محبیان هم در سال 66 در عملیات نصر یک در محور مریوان به فرزند شهیدش پیوست.

استاندار کردستان روز دوشنبه به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی ، صنعتی و آموزشی به شهرستان بیجار سفر کرد و در جریان این سفر با علما و روحانیون این شهرستان دیدار و در جلسه شورای اداری بیجار نیز شرکت کرد.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا