گوناگون

احتمال وقوع گرد وغبار مجدد در تهران وجود دارد

81222035 5797006

احمد صادقی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص گرد و غبار روز گذشته (دوشنبه) شهر تهران خاطر نشان کرد: بر اساس نظریه هواشناسی گرد و غبار قابل پیش بینی نبود.

وی با اشاره به تماس های تلفنی شهروندان کرجی مبنی بر گرد و غبار در کرج، ادامه داد: ما نیز پس از پیگیری و تایید شدن این مساله، موضوع را به صدا و سیما اطلاع دادیم و با هماهنگی به عمل آمده مردم را در جریان قرار داده و هشدارهای لازم ارایه شد.

صادقی با بیان اینکه از سوی سازمان هوا شناسی اعلام شد که گرد و غبار قابل پیش بینی نبوده است، گفت: گرد و غبار کاهش دید و مشکلات تنفسی را در پی دارد، اما خوشبختانه از آنجا که زود متوجه شده و اطلاع رسانی خوبی صورت گرفت تلفات جانی نداشتیم.

رییس مدیریت بحران شهر تهران افزود: توفان شدید 12 خرداد امسال، آمادگی خوبی را در مردم ایجاد کرده است به طوری که هر اتفاقی اطراف تهران رخ دهد به ما خبر می دهند حتی اگر هواشناسی هم اعلام نکند.

صادقی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی احتمال ادامه گرد و غبار در تهران وجود دارد، گفت: وظیفه ما پیشگیری و اطلاع رسانی است که تلاش داریم به موقع اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

تهرام/1393/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا