گوناگون

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین

استاندار قزوین از احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین با مساحتی بالغ بر 10 هکتار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه قزوین، مرتضی روزبه در جلسه مسئولان و مدیران شهری استان و شهرداری قزوین اظهار کرد: ساخت بیمارستان از نیازهای ضروری استان است که نباید فرصت را از دست بدهیم و با توجه به وجود هیات امنای فعال، علاقمند و اثرگذار در دانشگاه علوم پزشکی این طرح باید هرچه سریع‌تر پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: کادر پزشکی و درمانی استان از یک شرایط مطلوب و قابل قبولی برخوردار است که درصورت تامین امکانات رفاهی و تجهیزات درمانی، سطح خدمات بیمارستانی استان می‌تواند با استانداردهای تهران برابری کند.

استاندار با تاکید بر تخصیص اراضی عمومی و دولتی در ساخت بیمارستان جدید 1000 تختخوابی در قزوین تصریح کرد: در اجرای این طرح باید سرعت کار داشته باشیم چون در آینده نزدیک همه بیمارستان‌های داخلی شهر قزوین باید جابجا شوند و با توجه به اینکه هزینه بازسازی یک بیمارستان از احداث آن بیشتر است، باید مقدمات لازم جهت آغاز عملیات اجرایی این طرح فراهم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از نارضایتی مردم در حوزه درمان ناشی از خدمات رفاهی و تجهیزات بیمارستان‌ها است و از نظر کادر پزشکی و درمانی قزوین در وضعیت خوبی قرار دارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: برای ساخت بیمارستان جدید بالغ بر 10 هکتار زمین مورد نیاز است که در مکان‌یابی و جانمایی این بیمارستان باید به شاخص پراکندگی و عدم تمرکز مراکز درمانی در سطح شهر توجه کرد تا امکان دسترسی مردم به خدمات درمانی به شکل بهتری فراهم شود.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه گزارشی از کلیات طرح احدات بیمارستان 1000 تختخوابی در قزوین توسط منوچهرمهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ارائه شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا