گوناگون

ارائه گزارش از ده ماه عملکرد بنیاد شهید/ معوقات ایثارگران تا پایان تابستان پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شهیدی در ضیافت افطاری رئیس جمهور با جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران که امشب در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد گفت: حاضرین در این مراسم از نخبگان جامعه ایثارگر، شاهد، کارکنان، اساتید و دانشجویان عضو ایثارگری دانشگاه شاهد و تعدادی از افراد تشکلهای جامعه ایثارگری، والدین، همسران و فرزندان شهدای تهران بزرگ از همه مناطق و تعدادی از جانبازان عزیز حضور دارند.

معاون رئیس جمهور ضمن ارائه گزارش ده ماهه اقدامات بنیاد شهید گفت: از معوقاتی که از سال 76 به طول انجامیده بود 50 درصد از آن را پرداخت کردیم و 60 درصد از 50 درصد باقیمانده نیز پرداخت شده و 40 درصد دیگر را تا آخر تابستان پرداخت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این ده ماه قانون جامع خدمات ایثارگران را اجرا کردیم گفت: همچنین طرح سپاس و دیدار که مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است در این ده ماه اجرایی شده و در این مدت حدود 400 هزار دیدار از شخص رئیس جمهور تا ائمه جمعه صورت گرفته است که 34 هزار آن از 22 بهمن تا 22 اسفند که به عنوان ماه شهید بود تحقق پیدا کرد.

وی همچنین گسترش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ديگر اقدامات بنیاد شهید در ده ماه گذشته نام برد و گفت: همکارى با دستگاه های اجرایی جهت آرامش در جامعه ایثارگری در بنیاد شهید و افزایش اعتماد ایثارگران از دیگر این اقدامات بوده است.

وی تصریح کرد: انتخاب مدیران ارشد بنیاد از داخل به خصوص از فرزندان ایثارگر از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است که قصد داریم جانشین پروری کنیم تا نسل آینده بنیاد شهید از فرزندان شهید شکل بگیرد چرا که امروز 67 هزار فرزند شهید طالب کار هستند که ما برای آنان اقداماتی انجام دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا