گوناگون

ارگان های مختلف در برگزاری جشنواره های ورزشی همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فرج اللهی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه هیات های ورزشی شهرستان تبریز اظهار داشت: استارت استعداد یابی در استان زده شده است و رقم قابل ملاحظه ای برای خریداری تجهیزات و وسایل برای این امر هزینه شده است.

وی با اشاره به طرح ورزش و مسابقات درون مدرسه ای افزود: این طرح که از سوی وزارت آموزش و پرورش ارایه شده عالی و فرصت خوبی برای استعداد یابی در رده سنی 9 تا 12 سال است.

فرج اللهی در ادامه خواستار همکاری ارگانهای برای برگزاری مسابقات و جشنواره ها در ارگان ها شد و وجود رابط ورزشی در ادارات را با معرفی فرماندار لازم دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات آسیایی از جمله هندبال، شطرنج، فوتبال و دوچرخه سواری تبریز و استان را یکی از قطب های بزرگ و مستعد ورزش ایران دانست.

حبیب ستوده نژاد کسب مقام اول اداره کل در سطح کشور را مرهون زحمت های تمامی شهرستان ها و هیئت ها به خصوص هیئت های شهرستان تبریز دانست و گفت: سعی کنیم به رشته های مادر ورود نماییم تا در بحث المپیک موفق باشیم.

وی با اشاره به مدال آوران بازی های آسیایی از پرویز هادی و فرزاد باهر ارسباران و مجید بهرامی بخاطر زحمات و تحمل سختی ها در راه کسب افتخار و سر بلندی برای استان و کشور تفدیر و تشکر کرد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا