گوناگون

استاريج:احساس نااميدي مي‌کنيم

تيم ملي فوتبال انگليس شروع بدي در جام جهاني 2014 برزيل داشت و در ديدار نخست خود با نتيجه دو بر يک برابر ايتاليا تن به شکست داد تا شانس اين تيم براي صعود کم شود.

زننده تک گل انگليس در اين ديدار دانيل استاريج بود که بازي خوبي را هم به نمايش گذاشت.

به نقل از ايسنا، استاريج مهاجم ليورپول پس از بازي گفت که تيمش اين شکست را هضم خواهد کرد و تلاش مي کند تا در ديدار آينده خود پيروز شود. او گفت: با ديد مثبتي به اين شکست نگاه خواهيم کرد و تلاش مي‌کنيم تا از آن درس بگيريم. فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتيم و همچون يک تيم بازي کرديم. فرصت هاي زيادي را بر روي دروازه حريف خلق کرديم اما در نهايت شکست خورديم. به هرحال اين فوتبال است و بايد با آن کنار آمد. درست است که ما بازي را واگذار کرديم، اما عملکرد خوبي داشتيم و تيم دست و پا بسته اي نبوديم.

او افزود: بدون شک از اين شکست احساس ناکامي و سرخوردگي مي کنيم چرا که حداقل شايسته کسب يک امتياز بوديم اما گاهي اوقات فوتبال روي بد خود را به شما نشان مي دهد و به آنچه که شايسته اش هستي نمي‌رسي. تمام آنچه که الان مي توانيم انجام دهيم اين است که با اين شکست کنار آييم و تلاش کنيم تا در بازيهاي بعدي جبران کنيم.

استاريج درباره ديدار حساس تيمش برابر اروگوئه گفت: بازي بزرگي خواهد بود. اين از آن بازي‌هايي است که يک بازيکن بي‌تاب آن است و برايش زندگي مي‌کند. بايد در اين ديدار هر آنچه را که در توان داريم رو کنيم. ما با انگيزه بالايي پاي به اين ديدار خواهيم نهاد و تنها به پيروزي در آن فکر مي‌کنيم. آنچه که در ديدار امشب برابر ايتاليا رخ داد انگيزه و بلند پروازي ما را تغيير نمي دهد. هنوز دو ديدار ديگر پيش رو داريم و در صورت پيروزي در آنها جواز صعود به دور بعد را به دست مي‌آوريم. اگر در اين دو ديدار آينده به پيروزي برسيم ديگر چيزي را از دست نداده‌ايم. تمام تلاش خود را براي صعود به دور بعد انجام مي‌دهيم.

اين ديدار درحالي برگزار مي شود که دو تيم در بازي نخست خود متحمل شکست شده‌اند بنابرين هيچ نتيجه‌اي بجز پيروزي براي دو تيم خوب نيست.

در اين ديدار شاهد رويارويي استاريج و لوئيس سوآرس خواهيم بود؛ دو بازيکني که فصل بسيار خوبي را با قرمز پوشان آنفيلد پشت سرگذاشتند اما الان بايد مقابل همديگر قرار گيرند. استاريج درباره سوآرس گفت: برايم فرقي نمي‌کند که آيا سوآرس به اين بازي مي‌رسد يا نه. هر دوي ما به دنبال پيروز شدن تيم خود است.

لوئيس سوآرس در ديدار نخست اروگوئه نتوانست به علت آسيب ديدگي به ميدان روداما به احتمال زياد به ديدار حساس برابر انگليس خواهد رسيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا