گوناگون

استاندار استان مرکزی با مردم استان گفت و شنود می کند

81228271 5807572

به گزارش روابط عمومی استانداری مرکزی، این برنامه برای نخستین بار با محوریت دفتر بازرسی استانداری استان مرکزی برگزار می شود و مدیریت ارشد استان روز سه شنبه این هفته از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 11 صبح شنونده و پاسخگوی پیشنهادها، انتقاد، سوالها و مشکلات مردم است.

نحوه ارتباط گیری با استاندار مرکزی در این برنامه از طریق شماره تماس سه رقمی و رایگان 111 است و تماس های در انتظار نیز توسط سامانه ضبط شده و به نوبت استاندار مرکزی به آنها پاسخگویی خواهد داشت.

این برنامه به صورت فصلی پیش بینی شده و به عنوان خط ارتباط مردمی با هدف افزایش سطح دسترسی به مقامات ارشد استانی و استفاده از نظرات و دیدگاه های مردمی طراحی شده است.

برنامه پاسخگویی تلفنی استاندار مرکزی به پرسش های مردمی در قالب سیاست های گفتمان دولت تدبیر و امید و ارتباط موثر مردم و مقامات اجرایی برنامه ریزی شده و هدف آن تعامل دوسویه و تعمیق اثرگذاری برنامه های دولت با مشارکت و همفکری مردم و سازمان های مردم نهاد است.

قابلیت ثبت و پیگیری تماس ها، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از ترددهای غیرضروری برای ارتباط گیری با مقامهای استانی از مزایای این طرح است.

استان مرکزی با مساحتی معادل 29هزار و 530 کیلومتر مربع حدود یک و 82 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است و دارای 12 شهرستان، 23 بخش، 32 شهر، 66 دهستان است.

استان مرکزی که در سال 56 بر اساس تقسیمات کشوری با مرکزیت اراک به استان مستقل تبدیل شده تاکنون 16استاندار را بر مستند مدیریت خود تجربه کرده و متوسط عمر مدیریتی استانداران این خطه کمی بیشتر از دو سال بوده است.

استاندار مرکزی از مهر ماه امسال به عنوان نخستین استاندار دولت اعتدال مدیریت ارشد اجرایی استان مرکزی را به دست گرفته است.ک/1

560/559

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا