گوناگون

استاندار البرز: ارتقاء حس امنیت حاصل مشارکت عمومی است

استاندار البرز گفت: توسعه همه جانبه استان بدون ارتقاء ضریب امنیت میسر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه البرز، حمید طهایی امروز (14مهر)، در مراسم آغاز هفته نیروی انتظامی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای ضروری و غیرقابل انکارجامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت باعث می‌شود مردم با آرامش‌خاطر برای توسعه کشور و پیگیری اهداف مشخص شده خود تلاش کنند.

طهایی افزود: هرچند نیروهای پلیس در راس هرم امنیتی جامعه قرار دارند و مهمترین وزنه برای ایجاد امنیت کشور را به دوش می‌کشند ولی باید پذیرفت که ایجاد امنیت حاصل مشارکت عمومی است.

این مسئول اظهار کرد: اگر دستگاه‌های مختلف کشور و مردم برای افزایش حس امنیت با پلیس مشارکت نکنند بدون شک نیروی انتظامی به اهداف پیش‌بینی شده خود در این حوزه دست نمی‌یابد.

استاندار البرز ادامه داد: اگر در استان البرز به دنبال رونق اقتصادی و پیشرفت هستیم باید بدانیم که این اهداف در سایه ارتقاء امنیت موجود محقق می‌شود.

طهایی در پایان گفت: نیروهای پلیس با ایجاد ناامنی برای کسانی که قصد ناامن کردن جامعه را دارند امینت و آسایش را به مردم هدیه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، رژه یگان‌های ویژه، حرکات نمایشی گروه‌های رزمی، موتورسواران، مبارزات طرح‌ریزی شده و نمایشی با اوباش، پرواز بالگرد و …. از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای نخستین روز از هفته ناجا بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا