گوناگون

استاندار بوشهر: کشاورزان نقشی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

81164918 5697015

به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مصطفی سالاری در نشست با مسوولان خانه کشاورز استان بوشهر افزود: اعضای این مرکز اقتصادی نقشی مهم و تعیین کننده در رونق اقتصادی دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به جایگاه استان بوشهر درطرح های شیلاتی گسترش حوضچه های پرورش میگو و ماهی در قفس اولویت طرح های شیلاتی این استان است.

سالاری بیان کرد: نقش خانه کشاورز درپیگیری حق و حقوق کشاورزان بسیار مهم است وهر قدر این تشکل در مسیری که پیش رو دارند بهتر عمل کنند، نتیجه بهتری عاید کشاورزان می شود.

استاندار بوشهر نقش موثر خانه کشاورز در پویایی کشاورزی استان بوشهر را مهم دانست و ادامه داد: اگر می خواهیم به یک کشاورزی پویا برسیم باید ابتدا تشکل های کشاورزی مانند خانه کشاورز قوی عمل کند.

سالاری با اشاره به ظرفیت های فراوان استان بوشهر در بخش کشاورزی بر ضرورت حرکت به سمت اجرای طرح های نوین کشاورزی برای رونق اقتصادی و تقویت بنیه کشاورزان تاکید کرد.

استاندار بوشهرگفت: میدان میوه و تره بار که نقش موثری درتنظیم و کنترل قیمت میوه و تره بار دارد تا 45 روز آینده فعال می شود که خانه کشاورز باید نقش خود را در این میدان نشان دهد.

وی با بیان این که کشاورزان می توانند محصولات خود را بدون واسطه در میدان میوه و تره بار عرضه کنند تصریح کرد: در غرفه داری میدان میوه و تره بار افراد با تجربه با مدیریت مطلوب در این عرصه وارد شوند.

سالاری بیان کرد: با توجه به نقش آبیاری دراراضی با روش های نوین کشاورزی لازم است کشاورزان از آب موجود به بهترین نحوه با بازدهی بالا استفاده کنند تا بتوان بهترین، بیشترین و با کیفیت ترین محصول برداشت کرد.

استانداربوشهربا اشاره به این که طرح های پرورش میگو و ماهی در اولویت طرح های شیلاتی قرار دارد تاکید کرد: با توجه به جایگاه استان بوشهر درطرح های شیلاتی گسترش حوضچه های پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس اولویت طرح های شیلاتی است. ک/1

539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا