گوناگون

استاندار سیستان و بلوچستان: برخی مناطق نازیبای شهر زاهدان زیبنده مردم این شهر نیست

81189970 5741170

به گزارش پنج شنبه شب خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از پورتال استانداری سیستان و بلوچستان ˈعلی اوسط هاشمیˈ افزود: وضعیت برخی مناطق شهری بویژه شمال زاهدان برازنده مردم نیست و باید شهرداری نسبت به بهبود این وضعیت با شتاب بیشتری اقدام و خدمات رسانی کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در زمانی که شهر از هر جهت برای سکونت مردم مناسب سازی شود، به طور قطع بستر برای توسعه صنعت گردشگری، اشتغال و افزایش درآمد شهرداری فراهم می شود.

هاشمی با بیان اینکه مبلمان شهری از اجزای جدایی ناپذیر زندگی جوامع امروزی است، گفت: در طراحی مبلمان شهرهای سیستان و بلوچستان فقدان برنامه و کم توجهی به مزیت های منطقه ای و محلی مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: در طراحی مبلمان شهری اصلی ترین ویژگی برقراری ارتباط با انسان است که این امر از طریق ویژگی های فرهنگی و هویتی جامعه شکل می گیرد تا برای شهروندان قابل لمس باشد، علاوه بر این چون در سیمای شهر نیز تأثیر می گذارند باید متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه باشند.

وی در ادامه شهرگردی و سرکشی از طرح های عمران شهری زاهدان بر شتاب بخشی به اتمام این پروژه ها تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت شهرداری و انجام اقدامات لازم در زمینه تقویت زیرساخت ها شهری بزودی وضعیت شهرک غرب زاهدان نیز سامان یابد.

همچنین به گزارش دریافتی ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در محل اجرای طرح بیمارستان فوق تخصصی 120 تختخوابی پارس زاهدان که با مشارکت بخش خصوصی ساخته می شود، گفت: صندوق توسعه ملی با تامین اعتبار لازم از پروژه های بزرگ بویژه در تجهیز آنها حمایت لازم را خواهد کرد.

هاشمی با یادآوری دیدگاه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بیمار نباید رنجی به جز درد خود داشته باشد، افزود: دولت با اجرای طرح سلامت از طریق ارتقای کیفی خدمات درمانی و در مقابل کاهش هزینه ها تلاش دارد منویات رهبری را عملی کند.

بیمارستان پارس در 8 طبقه با زیربنای 27 هزار متر مربع و سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی قرار است طی سه سال به بهره برداری برسد.

2729/7312

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا