گوناگون

استاندار مازندران : بدهکاری دولت به مردم ،حل مشکلات بیکاری و فقر است

81231858 5813633

ˈ ربیع فلاح ˈ عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران با بیان اینکه وضعیت حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی داخلی و بین المللی روندی رو به جلو است، افزود: موفقیت بیشتر دولت در سایه پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری و وحدت ونوعدوستی تمام آحاد مردم و گروهها است.

وی به بسته حمایتی دولت در حوزه تولید و صنعت اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان تیرماه این بسته به مجلس ارایه و مشکلات تامین سرمایه درگردش و مطالبات بانک ها عملیاتی خواهد شد.

فلاح با بیان اینکه دولت زمینه را برای حضور بیشتر و زودهنگام بخش خصوصی مهیا کرده است، ادامه داد: بیش از 600هزار میلیارد تومان منابع مالی در اختیار بخش خصوصی است که با مدیریت صحیح می تواند در حوزه تولید سرمایه گذاری شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه به طور یقین بخش خصوصی با هوش و بر اساس امنیت ملی و سود وارد میدان سرمایه گذاری خواهد شد، بیان داشت: در حال حاضر چندین سرمایه گذار در استان شناسایی و آماده سرمایه گذاری هستند.

نماینده عالی دولت در مازندران از برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در اواسط شهریور ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: تمامی برنامه های دولت در توسعه ، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است.

فلاح با تاکید بر این نکته که باید از روز مره گی خارج شویم، بیان داشت: سرمایه گذاری ، بهره وری و بهره گیری از امکانات و تجهیزات بروز تنها راه موفقیت و توسعه است.

فلاح با بیان اینکه بهره وری باید در ادارات دولتی از بالا بردن کارایی نیروی انسانی در انجام کار مفید آغازشود، گفت: اینکه سرمایه گذار در روند اداری دچار مشکلات شود نتیجه پایین بودن استفاده از تکنولوژی و انجام کار مفید نیروی انسانی است.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های دانشگاه در توسعه استان مازندران استفاده کنیم، گفت: نیروی انتظامی و قوه قضاییه نیز با تمام قدرت در جهت برنامه های توسعه ای استان مازندران کمک کار هستند.

استاندار مازندران تصریح کرد: برخورد جدی نیروی انتظامی و دادگستری با تغییر کاربری غیر اصولی اراضی کشاورزی یکی از نمونه های همکاری و وحدت مسوولان استان است.ک/2

2585/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا