گوناگون

استاندار کرمانشاه:برای تحقق صادرات 10 میلیارد دلاری دستگاه های اجرایی تلاش کنند

81149449 5669505

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ عصر شنبه در کارگروه توسعه اقتصادی استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: صادرات 10 میلیارد دلاری با توجه به توانمندی مرزها و بازارچه های استان هدف گذاری شد و تحقق آن موجب توسعه همه جانبه و پایدار کرمانشاه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت حدود یک ماه و نیم از سال بهتر است دستگاه های مجری، برنامه های تدوین شده خود را وارد مرحله اجرایی کرده و زمان را بیشتر از این از دست ندهند.

رضایی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که کرمانشاه با آن مواجه است تحقق این میزان صادرات می تواند تاثیر زیادی در حل مشکلات استان داشته باشد و شرایطی را فراهم کند تا بخش عمده ای از مشکلات موجود کاسته شود.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار دو شیفته شدن کار گمرک استان شد و افزود: این کار از معطلی کامیون های حامل کالا جلوگیری کرده و شتاب بیشتری به روند صادرات استان می بخشد.

رضایی همچنین خواستار برپایی همایش ها و نمایشگاه های کالاهای صادراتی در استان شد و گفت: این قبیل برنامه ها حداقل سالی یکبار باید به مرحله اجرا در آید چرا که نقش زیادی در توسعه صادرات 10 میلیارد دلاری دارد.

وی در پایان بر تعیین تکلیف وضعیت زمین نمایشگاه بین المللی کرمانشاه که عملیات ساخت آن متوقف شده نیز تاکید کرد.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا