گوناگون

استاندار کرمانشاه: اشتغالزایی با مشارکت مردم بهتر جواب می‌دهد

استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان با مشارکت و همکاری مردم بهتر دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی بابادی در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بر ایجاد شغل برای جوانان با همکاری خود مردم تاکید کرد و گفت: هر جا کمک و مشارکت مردم را در اجرای برنامه‌ها و پیشبرد امور خواسته‌ایم با موفقیت‌های خوبی روبرو بودیم که نمونه آن مشارکت مردم در طول 8 سال جنگ تحمیلی است که دستاوردهای بی‌نظیری برای کشور خلق شد.

وی با بیان اینکه فرمانداران٬ بخشداران و دهیاران موظف به ایجاد بسترهای لازم و شناسایی ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال هستند٬ تصریح کرد: کار اشتغال باید از روستا و بخش‌ها شروع شود و در این راستا باید ظرفیت و توانمندی هر روستا به دقت شناسایی و به مردم معرفی شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه افراد شاخص و توانمندی در روستاها هستند که می‌توانند زمینه اشتغال موثر را در مناطق خود فراهم کنند٬ گفت: هر جا به دنبال مشارکت مردم رفته‌ایم با دستاوردهای خوبی روبرو بودم که نمونه آن تشکیل بسیج مردم و مشارکت و همکاری همه آحاد در طول 8 سال جنگ تحمیلی است.

وی اظهار کرد: متاسفانه در گذشته کمتر به دنبال جلب همکاری مردم برای پیشبرد امور بوده‌ایم و در این زمینه کوتاهی شده است، لذا باید به دنبال توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال با مشارکت خود مردم باشیم، زیرا در غیر اینصورت در زمینه اشتغال کاری صورت نخواهد گرفت.

رضایی گفت: باید ظرفیت و توانمندی در هر بخش و روستا توسط مسئولان تبیین شود و کار نمایشی را قبول نداریم.

وی اظهار کرد: هر فرماندار٬ بخشدار و دهیاری که در زمینه ایجاد اشتغال در بخش‌ها و روستاها فعالیت خوبی داشته باشد٬ مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ذهن جوانان باید از دوران تحصیل برای ایجاد شغل آماده شود و جوان در جریان باشد با توجه به ظرفیت‌های خاص منطقه خود٬ چه شغلی می‌تواند برای خودش ایجاد کند.

وی گفت: هر جا به سمت مردم رفتیم و به آنها اعتماد کردیم بسیاری از کارهای ارزشمند صورت گرفت، لذا باید به سمت جلب مشارکت مردم در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال حرکت کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا