گوناگون

استاندار کرمانشاه: امام خمینی (ره) احیاگر ارزش های والای دین اسلام بود

81188496 5738318

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی روز سه شنبه در گفت و گویی با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) با شجاعت و قاطعیت در مقابل رژیم طاغوت ایستادگی کرد و با پیروی از سیره و روش امام حسین (ع) به همگان نشان داد که باید در مقابل جور و ستم ایستاد.

وی با اشاره به قدرت سرکوب و اقتدارگر رژیم ستم شاهی تصریح کرد: بواسطه اینکه امام خمینی (ره) تنها به خداوند متعال و مردم متکی بود نه تنها از قدرت پوشالین رژیم طاغت واهمه ای نداشت بلکه با شجاعت و اقتدار مثال زدنی مردم را علیه رژیم دست نشانده پهلوی دعوت کرد.

رضایی بابادی اظهار داشت: مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) یکی از رژیم های وابسته را در منطقه ساقط کردند و به ملت های آزادیخواه جهان نشان دادند که با اتکا به خداوند متعال و پیروی از رهبری فقیه و عادل می توان از هیچ قدرتی واهمه نداشت.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به بیانات دلنشین و شیوای امام خمینی(ره) برای حضور و وحدت مردم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بدون شک چنانچه کشوری با آن شرایط ابتدایی خود پس از تشکیل حکومتی جدید در معرض توطئه های گسترده و هجوم دشمن به مرزهای خود قرار می گرفت قادر به انجام هیچ کاری نبود و با شکست مواجه می شد.

وی اضافه کرد: اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری پیامبرگونه امام (ره) و حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در جبهه های جنگ و خنثی کردن دسیسه های دشمنان مقتدرانه عمل کرد و همین اقتدار و فرهنگ جهاد و شهادت موجب حیرت دشمنان انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار داشت: پس از رحلت جانگدار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای با رهبری های امام گونه شان اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با اقتدار کامل به پیش می برند.

567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا