گوناگون

انتقام شکست پارسال را از روسیه می‌گیریم

ملی پوشان کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کردند که در فینال بتوانند حریف روسیه شوند و علاوه بر انتقام شکست سال گذشته، جام را در ایران نگه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرنگی کاران تیم ملی کشورمان پس از پیروزی مقابل کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی که در سالن کشتی شهدای هفت تیر تهران برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کردند که با حضور در فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، بتوانند انتقام شکست سال گذشته از روسیه را بگیرند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران امروز موفق شد با نتیجه 7 بر یک کره جنوبی را شکست دهد.

به گزارش ایسنا ملی پوشان ایران پس از این پیروزی به اظهار نظر درباره این رقابت و رقابت‌های پیش رو پرداختند که در ادامه می‌خوانید:

محمد نوربخش – 59 کیلوگرم:

آمادگی خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم با این پیروزی و این روحیه‌ای که در تیم بوجود آمده به راحتی به فینال برسیم. حریف اصلی ما در این رقابت‌ها روسیه است و اگر همت کنیم می‌توانیم انتقام شکست پارسال را از روسیه بگیریم.

افشین بیابان‌گرد – 66 کیلوگرم:

خدا را شکر که موفق شدم در مقابل حریفم نتیجه بگیرم و در مقابل مردم این پیروزی خوب و ارزشمند را کسب کنم. کره‌ها در سبک وزن، چهار مدال آور جهانی دارند اما خوشبختانه توانستیم آنها را شکست دهیم و امیدوارم در ادامه به فینال این رقابت‌ها برسیم. امیدوارم با از پیش رو برداشتن حریف بعدی بتوانیم به فینال برسیم و در فینال انتقام شکست سال گذشته از روسیه را بگیریم.

سعید عبدولی _ 71 کیلوگرم:

حریفم چند وقت پیش در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان نخست را به دست آورده بود و در مسابقه‌ای که امروز داشتم، کار زیادی انجام نداد و فقط چند تکان خورد و خدا رو شکر توانستم او را شکست دهم.

حبیب‌الله اخلاقی _ 80 کیلوگرم:

این وزن جدید است و به همین خاطر روی رقبا شناخت کاملی نداشتم. حریفم زیاد بد نبود. امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم و با شکست حریف جام را در ایران نگه داریم.

داوود عابدین زاده _ 98 کیلوگرم:

لطف خدا شامل حالم شد و توانستم به پیروزی برسم. تمامی بچه‌های تیم با غیرت و تعصب کشتی گرفتند و مهم‌تر آنکه تماشاگران فوق‌العاده‌ای در استادیوم حضور داشتند. فکر می‌کنم با این جو بتوانیم روسیه را در فینال شکست دهیم و به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا