Mihanpostگوناگون

اعلام مصوبات کمیته فنی و توسعه فدراسیون/ برنامه‌های دوستی‌مهر تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدهادی آیت‌اللهی رئیس کمیته فنی و توسعه در خصوص اعزام‌های تیم فوتبال زیر ۱۹ سال ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اجرای تمام برنامه‌های علی دوستی‌مهر مورد موافقت اعضای کمیته فنی و توسعه قرار گرفت و در صورت تامین اعتبار، اقدامات سفر این تیم به کشورهای مورد نظر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص تیم نوجوانان ایران گفت: تیم زیر ۱۶ سال پسران هم در تورنمنت قزاقستان حضور خواهد داشت تا با آمادگی کامل در رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند شرکت کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در ادامه بیان کرد: قرار است تا در شهریور ماه یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های زیر ۱۶ و ۱۹ سال بانوان ایران، مجارستان و روسیه برگزار کنیم چون هر دو تیم، بازی‌های مقدماتی آسیایی را پیش رو دارند و معتقدم این تورنمنت به آمادگی بانوان ملی پوش کمک بسزایی می‌کند.

وی در ادامه درباره دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه گفت: تیم ملی فوتسال بانوان نیز با تیم ملی روسیه دو بازی در آبان ماه خواهد داشت تا بتواند با برگزاری دیدارهای دوستانه در شرایط خوبی قرار بگیرد. در واقع با برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم‌های پایه، معتقدم  رشد فنی ملی پوشان بالا رفته و ما قصد داریم که تیم‌های ایرانی با حضور در مسابقات با آمادگی بالایی حضور داشته باشند.

همچنین در نشست کمیته فنی و توسعه، اعضای حاضر در این نشست موافقت خود را با اعزام تیم فوتسال امید به تورنمنت چین که در تیر ماه برگزار می‌شود و همچنین شرکت تیم ملی فوتسال بزرگسالان در مسابقات جام فوتسال کویت و گرند پریکس برزیل اعلام کردند.

جلسه آینده کمیته فنی و توسعه سه‌شنبه آینده با حضور کادر فنی تیم نوجوانان به منظور بررسی عملکرد در تورنمنت آذربایجان و نشست با خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی فوتسال ایان) و عملکردش در جام ملت‌های ویتنام برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا