گوناگون

افتتاح اولین نمایندگی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در استان یزد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهاب الدین غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در این مراسم با اشاره به فلسفه وجودی این صندوق که به نوعی کمک به معیشت معلمان بوده است ، از نپرداختن به  این هدف در مقاطعی از فعالیت 18 ساله این صندوق اشاره کرد .

وی، یکی از برنامه‌های در دستور کار صندوق را تعیین ارزش افزوده صندوق برای اعضا اعلام و ابراز امیدواری کرد با تعیین ارزش افزوده صندوق تا شهریور ماه ، این موضوع به اطلاع اعضا رسانده شود .

غندالی، با اشاره به اصلاحاتی که در اساسنامه صندوق در دوره های جدید مدیریتی آن اتفاق افتاده است، تصریح کرد: امکان ادامه عضویت در صندوق در صورت بازنشستگی و عضویت بازنشستگان فرهنگی در صندوق از جمله این اصلاحات بوده است.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به این مطلب که به دنبال راهکاری برای اصلاح موضوع ارائه خدمات صندوق به فرهنگیان در حین فعالیت آنان هستیم،از برنامه‌های صندوق برای ارائه خدمات رفاهی به اعضا، طرح ایجاد شبکه فروشگاهی در سراسر کشور و طراحی کارت اعتباری متوازن برای بهره‌مندی از خدمات رفاهی این صندوق خبر داد.

وی، یکی از اهداف راه‌اندازی نمایندگی‌های صندوق در استان‌ها را استفاده از ظرفیت‌های استانی برای توسعه فعالیت‌های صندوق و رفع معایب و نواقص موجود در استان‌ها با تشکیل ستادهای استانی متشکل از نمایندگان صندوق، بیمه معلم، نماینده استانداری و … برشمرد .
براساس این گزارش، در این مراسم، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ، اظهار کرد: هم‌اکنون 760 هزار معلم در کشور و قریب 13 هزار فرهنگی  یزدی (76 درصد) در این صندوق عضویت دارند .

احمد شیرزاد ، ورود صندوق ذخیره فرهنگیان به مباحثی همچون حوزه خدمات آموزشی فرهنگی، مباحث بیمه‌ای به خصوص بیمه مسئولیت و بیماران صعب العلاج، ورود در زمینه ارائه خدمات رفاهی و گردشگری را از انتظارت فرهنگیان نسبت به این صندوق خواند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا