گوناگون

افجه‌اي: لازم نيست درباره رحمتي صحبت کنيم

سيد سعيد افجه‌اي پس از پايان جلسه هيأت مديره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا از بازي بازيکنان تيم ملي در ديدار مقابل آرژانتين قدرداني مي‌کنيم چرا که بازي ماندگاري انجام دادند که سال‌ها در خاطره ها ماندگار خواهد ماند.

به نقل از فارس، وي در مورد نشست امروز هيأت مديره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اين جلسه گزارش کاملي از نظري‌جويباري درباره نقل و انتقالات شد و ما بسيار اميدوار شديم که تيم خوبي داشته باشيم و اين نويد را مي‌دهيم که تيمي که همه انتظارش را دارند شاهد خواهند بود و استقلال تيمي جوان و قدرتمند مي‌شود.

سخنگوي باشگاه استقلال درباره بازيکنان جديد هم اظهار داشت: ما منتظر بازگشت بازيکنان ملي‌پوشمان هستيم تا از برزيل برگردند و سپس تيم نهايي را اعلام خواهند کرد اما اين را بگويم که ما در فکر تيم هستيم و به عنوان نماينده هواداران به آنها خدمت خواهيم کرد.

وي درباره انتخاب رئيس آکادمي باشگاه استقلال هم تصريح کرد: ضمن تشکر از همکاري‌هاي اصغر حاجيلو که از نيروهاي باتعصب باشگاه استقلال به حساب مي‌آيد وي به عنوان مشاور مديرعامل منصوب شد و مديريت آکادمي به دليل حساسيت‌هايي که داشت و با اکثريت آراء به رضا صادق‌پور داده شد که خود ايشان در اين باره صحبت خواهند کرد.

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در مورد اردوي اين تيم در ترکيه هم گفت: در جلسه امروز هيأت مديره اين اردو مصوب و بودجه‌اش تأمين شد و قرار است از 27 تير به مدت 12 روز به ترکيه برويم و در آنجا تيم کاملي را براي بازي‌هاي ليگ آماده کنيم.

وي در خصوص جدايي مهدي رحمتي از باشگاه استقلال هم گفت: درباره مهدي رحمتي به اندازه کافي صحبت شده و لازم نيست بيشتر از اين توضيحاتي داده شود اما از همکاري او کمال تشکر را داريم.

افجه‌اي در مورد بيانيه باشگاه نفت که از مذاکره مسئولان استقلال با عليرضا بيرانوند دروازه‌بان اين تيم گلايه کرده بود تصريح کرد: اين موضوع را تکذيب مي کنم چرا که شأن ما اينقدر پايين نيست که با بازيکن مذاکره کنيم اما در اين زمينه مکاتباتي از طرف استقلال با امضاي افشارزاده با مسئولان باشگاه نفت انجام شده و بايد ببينيم که جواب مسئولان اين باشگاه چيست اما اگر جواب‌شان منفي هم باشد ما گزينه‌هايي داريم که طبق قوانين به آنها عمل مي‌کنيم.

وي در پايان در مورد گزينه‌هاي دروازه‌باني تيم فوتبال استقلال در ليگ برتر چهاردهم اظهار داشت: گزينه‌هاي خارجي هم مطرح هستند و ما با دروازه‌بانان خارجي هم مذاکره مي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا