گوناگون

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماشاالله میرزاحسینی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه برگزاری المپیاد ورزشی و درون مدرسه گفت: این المپیاد در دو هزار مدرسه سراسر استان کرمان برگزار می شود.

وی شعار المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای را “تحصیل، تهذیب، ورزش” عنوان و تصریح کرد: ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، توسعه و ارتقاء آمادگی جسمانی، مهارت های ورزشی، مدرسه محور شدن فعالیت های تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان، استعداد یابی و پر نشاط شدن فضا های آموزشی مدارس از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.

میرزاحسینی ابراز داشت: آیین افتتاحیه این المپیاد همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در تاریخ 26 مهر ماه در مدارس سراسر استان کرمان برگزار می شود.

این مسئول از حضور شش دانش آموز در المپیاد درون مدرسه ای خبر داد و گفت: این المپیاد در 22 رشته ورزشی برگزار می شود.

میرزاحسینی از کشف استعداد های ورزشی دانش آموزان طی برگزاری این المپیاد خبر داد و گفت: این امر سبب می شود بتوانیم برای شرکت در مسابقات کشوری برنامه ریزی کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در کنار مسائل علمی دانش آموزان باید به مسئله ورزش و سلامت جسم و روح آنها نیز توجه شود، گفت: باید فعالیت های تربیت بدنی با اخلاق و مهارت های اجتماعی همراه باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا