گوناگون

امام(ره) دعوت کننده به اسلام ناب و مخالف اسلام منافقین، راحت طلبان و اسلام آمریکایی بود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین الهام، سه شنبه شب در شب رحلت امام خمینی (ره) در مسجد حجت‌‌بن‌الحسن (عج) واقع در خیابان عبادی مشهد اظهار کرد: هنوز قلب ها از عشق امام متلاطم است و 25 سال است که ایشان وفات یافته اند و در طی این سالها، دشمنان کینه توز با تکیه بر دنیا پرستان تلاش می کنند نظام مبتنی بر حق و مبتنی بر تفکر امام را تضعیف کرده و به تاریخ بسپارند.

امام نماد ایمان به خدا و عمل صالح است

الهام بیان کرد: امام نماد ایمان به خدا و عمل صالح است و دانش و بینش او و علم و حکمت او ، عطوفت و اخلاق او و تمام والایی ها و ارزش های وجودش؛ نشات گرفته از قرآن و سیراب شده از سفره ثقلین و کوثر عاشورا است.

سخنگوی دولت نهم عنوان کرد: او تنها رهبری بود که به خود نمی خواند و به خدا می خواند و در قول و عمل مدافع و دعوت کننده به اسلام و مجری اسلام ناب محمدی بود و مخالف اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان و اسلام آمریکایی بود.

وی با بیان اینکه امام ایران را خانه امید مستضعفان قرار داد، افزود: امام به امام می خواند و جامعه را به امام عصر دعوت می کرد و اینکه امروز رهبر انقلاب می فرمایند نباید به دشمن چشم داشت که دشمن شما را به عقب برمی گرداند برگرفته از همان نگاه امام بود؛ امامی که به ملت عزت و آزادی داد و همه افتخارش را احیای اسلام می دانست.

امام عمیقا به ملت باور داشت

وی یادآور شد: حضرت روح الله آمد تا با انقلاب خود روحیه خودباوری را در میان ملت ایران نهادینه کند و در حقیقت امام عمیقا به ملت باور داشت.

الهام با اعلام اینکه حادثه فقدان رهبر و بنیان گذار انقلاب بسیار دردناک است، گفت: کمتر از چند ساعت بعد از رحلت امام، خبرگان ملت رای خود را اتخاذ و ملت با تمام وجود از آن پشتیبانی کردند بنابراین هنگامی که به ملت باور داشته باشیم آنان خود نقش آفرینی می کنند.

سخنگوی دولت نهم با بیان اینکه سالهاست که این انقلاب پویا مانده است، اظهار کرد: پس از رحلت امام و در شرایط سنگین غم و یاس و امید دشمنان، مجلس خبرگان رهبری به انتخاب خوب و شایسته ای دست زد و این مرهون نظام سازی صحیح امام بود و این جامعه هنوز هم در لوای مدیریت امام خامنه ای پویا مانده است.

وی تصریح کرد: امام حفظ  نظام را اوجب واجبات می دانست و به اراده ملت باور داشت و نسبت به اینکه انتخابات حق مردم است اعتقاد قلبی داشت.

امام هرگز شعار ملیت نداد

سخنگوی دولت نهم با تاکید بر اینکه امام هرگز شعار ملیت نداد، عنوان کرد: حضرت روح الله با تفکر ناسیونالیستی مبارزه کرد و هیچ ملی گرایی مانند ایشان برای کشور فداکاری نکرد و به قول امام اگر ملی گراها حاکم بودند کشور و همه را می فروختند.

الهام عنوان کرد: امام خمینی (ره) هیچ گاه به خود دعوت نکرد بلکه به خدا دعوت کرد و همواره به ملت غیور ایران اسلامی باور و اعتقاد داشت.

وی حرکت ملت در سال های 84 و 88 را تجدید عهد مستحکم با گفتمان و آرمان های امام دانست و افزود: در نهضت عدالت گرایانه ای که در سال 84 و 88 تصویب شد کسانی با فرار به جلو به تخطئه این حرکت پرداختند و خواستند آرمان های انقلاب اسلامی را انکار کنند اما بدون تردید هرگز نخواهند توانست.

امام همواره به خدا می خواند

الهام یادآور شد: امروز رمز توفیق ما پایبندی به این آرمان هاست و رمز بقای انقلاب در دست این حرکت است و این حرکت قابل برگشت نیست بنابراین امروز نه منحرفین و نه هیچ کس دیگری توان توقف این انقلاب را ندارد. امام زنده است تا ولایت فقیه هست، ملت نیز هستند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا