گوناگون

امام جمعه موقت اهواز:عدم توفیق دشمن در ایجاد اختلاف به برکت خون شهیدان است

81162731 5693148

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، حجت الاسلام ˈمیراحمدرضا حاجتیˈ روز سه شنبه در مراسم سالروز پرافتخار ولادت امیرالمومنین(ع) ، روز پدر و تجلیل از پدران گرانقدر شهدای استان خوزستان در تالار شرکت ملی حفاری ایران در اهواز افزود: شما پدران شهدا ، افتخار این ملت و نظام اسلامی هستید و خداوند نیز پاداشی عظیم به شما عنایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خانواده ها و پدران شهدا نماد ایستادگی ، معنویت و شجاعت ملت ایران هستند افزود: پدران شهدا باید افتخار کنند که چنین فرزندانی را دامن خود بزرگ کردند و پاره های تن خود را فدای اسلام و دفاع از میهن اسلامی نمودند.

مدیرحوزه های علمیه خوزستان در ادامه با بیان اینکه به برکت خون پاک و مطهر ، دشمن و جبهه عنود استکبار نخواهد توانست در صفوف مستحکم این ملت عزیز و آبرومند خلل ایجاد کرد بیان داشت: هنوز جبهه استکبار از قوت ایمان ملت ایران می ترسد و همین ابهت ملت ، دشمن را گیج و مستاصل کرده است.

حجت الاسلام حاجتی افزود: با این نیروی عظیم ملت و پدران شهدا ، دشمن نخواهد توانست به اهداف شوم خود در ایران اسلامی برسد و در نهایت شکست نصیب آنان خواهد شد.

وی گفت: امریکایی ها آرزو داشتند که این نظام نوپا و الهی با هجوم نظامی و فشارهای اقتصادی و تحریم ها شکست بخواهد ولی دست خداوند پشت سر این ملت قرار گرفت و توطئه های آنان را ناکام گذاشت.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه پدران شهدا در جهان می درخشند و ما نیز افتخار می کنیم که از چنین سرمایه ای عظیم بهره مند هستیم افزود: پدران شهدا افتخار و آبروی کشور هستند و ما نیز به دعای خیر این عزیزان نیاز داریم.

امام جمعه موقت اهواز خطاب به پدران شهدای عزیز خوزستان گفت: سرتان را بالا کنید چون فرزندان شما زنده هستند و میهمان سفره الهی می باشند.

در این مراسم که مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ، مشاور استاندار در امور ایثارگران حضور داشتند از پدران شهدا و پدرانی که دعوت حق را لبیگ گفتند تجلیل شد.ک/3 646

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا