گوناگون

امام جمعه نکا: مسئولان و خانواده ها باید دغدغه سبک زندگی دینی داشته باشند

81162588 5692885

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد باقر محمدی لایینیˈ روز سه شنبه در جشن میلاد امام علی(ع) که در سالن ارشاد نکا برگزار شد اظهار کرد: پیروی از سبک زندگی علوی و فاطمی نیاز جامعه امروز ما است و باید متولیان فرهنگی دغدغه این امر را داشته باشند.

وی افزود: امروزه با توجه به هجمه های مختلف فرهنگی دشمن، شیوه زندگی خود را باید از ائمه (ع) دریافت کنیم و ایشان را در زندگی خود الگو قرار دهیم.

امام جمعه نکا با اشاره به توجه به روح و جسم نیز خاطر نشان کرد: امروزه همچنان که در تقویت جسم و جان تلاش می شود باید در تقویت روح نیز تلاش شود.

محمدی لایینی با اشاره به اخلاق پهلوانی و زندگی ورزشکاران گفت: ورزشکاران ما باید قهرمان مبارزه با نفس باشند و با الگوپذیرفتن از امام علی(ع) در میدان مبارزه با نفس اماره و شیطان درونی پیروز مسابقه بزرگ زندگی باشند.

وی افزود: همه ما باید با الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) و امام علی(ع) در جهت تقویت نفس خود تلاش کنیم تا تسلیم خواسته های نفس و شیطان نشده و پیروز میدان هستی و زندگی باشیم و سعادت واقعی نصیب حالمان شود.

امام جمعه نکا ادامه داد: بازخوانی بیش از پیش ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) نیاز مهم جامعه امروز است که باید مورد توجه متولیان فرهنگی و مبلغان و اهل فن باشد.

محمدی لایینی گفت: جامعه ما جامعه علوی است و لذا زندگی علی گونه در جامعه اسلامی باید سرلوحه زندگی ما باشد تا سعادت و جاودانگی در زندگی حاصل شود.

در این مراسم از پدر تکواندو نکا، استاد ˈمحسن رمدانیˈ و ورزشکاران و قهرمانان تجلیل شد.ک3/

7332/402

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا