گوناگون

امام جمعه پلدختر: شهید بهشتی یکی از نوابغ انقلاب اسلامی ایران بود

81217477 5789080

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی، افزود: به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب، ضربه سنگینی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کرد و دل دوستداران و یاران صدیق امام خمینی (ره) را به درد آورد، ولی از طرف دیگر حقانیت این حکومت را به اثبات رساند.

وی با بیان این که هفتم تیر به عنوان یک حادثه تلخ و تاریخی در کشور ماندگار شد، گفت: شهید بهشتی پایه گذار انصاف و عدالت در قوه قضاییه بود.

خطیب نماز جمعه پلدختر فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به فعالان عرضه قضاوت و عدالت تبریک گفت و خاطرنشان کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان مهم نظام و معیار سلامت سایر دستگاه هاست زیرا کار آمدی یا نا کار آمدی قوه قضاییه تاثیر بسیاری بر سلامت یا فساد دستگاه های دیگر کشور دارد.

حجت الاسلام لروند همچنین به سالروز سوء قصد منافقین به مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال 1360 اشاره کرد و گفت : گرچه این واقعه تا حدود زیادی زیر سایه فاجعه هفتم تیرماه و شهادت شهید بهشتی قرار گرفت، اما همواره به عنوان یکی از مهم ترین صفحه های تاریخ انقلاب ذکر شده است.

امام جمعه پلدختر گفت:امروز مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را در دریای طوفانی سیاست به درستی هدایت و رهبری می کنند و ایران در سایه رهبری آگاه، مدیر و دانا به جزیره ای امن تبدیل شده است .

7272/1625

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا